איך יודעים שבא אביב?

You are currently viewing איך יודעים שבא אביב?

איך יודעים שבא אביב? קופצים לפופ- אפ אביבי במיוחד במשתלת גבעת ברנר השכנה. ותודה מראש לענת ששון שבזכותה גילתי את האטרקציה הזו לשבת ובכלל את המשתלה הזו שהיא ממש קרובה אלי הביתה ליבנה ועדין מודה שלא יצא לי לבקר בה… ועכשיו נראה לי שהיא לגמרי נכנסה לטופ 5 משתלות שלי למקרה וארצה לשפר את הגינה שלי בדירה.

רוצים לדעת מה היה שם?- הנה סרטון קצר.

פופ אפ במשתלת גבעת ברנר- ככה יודעים שבא אביב!

אירגנו שם דוכנים של מתנות לחג, כלים נאים לבית, מוצרי נייר משגעים ויפים, פוד-טראק שנקרא “אוטו- יין” וגם אסאדו בפיתה למעונינים… בנוסף מוזיקה כיפית וחגיגית ומתחם להורים וילדים עם פינות ישיבה ומחצלות נעימות ומוצלות.

וכמובן שפע של פרחים, שתילים ועציצים יפים שיחדשו לכם את האביב בבית.

אנחנו התחדשנו גם…

הנה כמה תמונות ממה שהיה שם…

סה”כ משתלת גבעת ברנר כיפית, ייחודית בפרחים ובמבחר שלה ונותנת תחושה שזה “המרכז הקהילתי” האמיתי של תושבי האזור והמושבים בה.

יש בה אוויירה קסומה מהרגע שנכנסים בשער. וכדאי לכם להתעדכן בדף שלהם לגבי אירועים מיוחדים שהם מארגנים שם, כי זה לגמרי מוסיף עוד כיף לגיחה… כמו למשל הפופ אפ שאנחנו נהננו ממנו עכשיו.

ומעבר למשתלה עצמה, היו גם דוכנים של אקססוריז וכלים נאים לבית, ופוד טארק שנקרא “אוטו יין” וגם מוצרי נייר סטייל נתנאלה למי שמכיר …. וסבונים ונרות ועוד.

הכל היה באווירה מעולה של מוסיקה ותחושה מאד קהילתית וחמה של החג…זה הרגיש לי ממש כמו חממה:) תרתיי משמע.

אפשר היה לראות את המשפחות שקופצות עם הילדים או סתם זוגות וחברים שיכולים לשבת שם על כוס יין ברחבה הפתוחה תחת מוסיקה מגניבה או אפילו מיץ ואוכל מהפוד טרק, וגם יש באזור שדות פתוחים מחוץ למשתלה שאחרי הטיול בפנים, אפשר לשבת בחוץ לפיקניק באוויר הפתוח ומדי פעם אפילו לזכות לביקור פתע של עדר כבשים…וזה די מקסים ושובה לב לגדולים ולקטנים, ובעיקר לאנשים עירוניים כמוני:)

סהכ יופי של טיול לכמה שעות של גוד טיים…

אני קניתי שתילי חסה חדשים וגם למשפחה עציצי נוי ולסבא שלי כמה פטוניות לחג…
אז סה”כ התחדשנו והביקור שם מאד מומלץ.

ואם תרצו מסעדה אחר כך, קפצו לבילו השכנה.
בהמלצה ,

דנה סתוי בעלת הבלוג “זמן איכות” – www.danatime.com

כתיבת תגובה