סיפור שיעשה לכם טוב בלב

You are currently viewing סיפור שיעשה לכם טוב בלב

בשבוע שעבר יצאתי למסע…יצאתי מהגבולות של עצמי וסחפתי אחרי צוות אדיר, לטובת הפקה של מיזם קהילתי מיוחד במינו שדי ריגש את כולנו…ועל הדרך הכרתי אנשים כל כך נדיבים וטובים!!!, שהייתי חייבת לשתף גם אתכם במאחורי הקלעים שלנו ולקוות שזה ייתן לכם משב אדיר של השראה וחיוך שישב על הלב ולא ירצה לרדת!

אז כדי להבין למה יצאתי למסע הזה בכלל?!

אשמח לשתף שבחודשים האחרונים אני לוקחת חלק בתוכנית שנקראת “חוזרים לעבודה”- https://bit.ly/3t9HAiT, תוכנית סופר איכותית שמניעה מחלימים צעירים מסרטן לחזור חזרה לעולם העבודה והעשייה ששייכת לחלאסרטן – חוזרים לעבודה, מכללת גל – גשר לקריירה ו ביטוח לאומי.ובעיקר מאפשרת לעשות את מה שלא כולם יש את היכולת…לקחת זמן של שנה לעצמנו, כדי לחשב מסלול מחדש וגם לחשוב מה עושה לנו טוב באמת? מה החלומות החדשים שלנו? ואיפה הלב נמצא? לחיות בכאן ועכשיו? וגם על הדרך להרים פרויקטים שיש בהם המון ערך ומשמעות עבורנו וגם עבור אנשים נוספים

מיזם מתנות קטנות יוצא לדרך וההתרגשות רבה…

סגירת מעגל של נתינה

ואחרי ההקדמה, נשתף בתכלית של המיזם האנושי והמרגש שהרמנו השבוע, מהות המיזם עצמו לסגור מעגל של נתינה בין קבוצת המחלימים מסרטן שאני חלק מהם, לבין האנשים המשמעותיים שעזרו לנו בדרך בטיפולים ובהחלמה והביאו אותנו עד הלום. הרעיון למיזם בא לי בעקבות רצון להוקיר תודה לדוקטור אלה טפר Ella Olia Laba-Tepper האדירה שלי, שליוותה אותי בדרך ועזרה לי לעבור שלב אחר שלב ברגישות, בסבלנות, בהקשבה לפחדים ולדאגות ובהנעה קדימה…ובעיקר גרמה לי להאמין שזה אפשרי. חשבתי על זה שהייתי רוצה לסגור מעגל של נתינה ולהעניק לה מעט מהאור שהיא העניקה עבורי. ואז התבוננתי בחברי התוכנית שלי וחשבתי שוודאי גם להם יש אדם משמעותי כזה, בין אם איש טיפול או אדם מבית, שהיה שם עבורם בטוב וברע והניע אותם קדימה.

מתי בפעם האחרונה, עשית משהו בשביל מישהו?

מפה לשם, נולד המיזם שהרמנו ממש השבוע בו חברי התוכנית ואני ביניהם, כתבנו מכתבים אישיים לאנשים המשמעותיים שלנו והודנו להם על כל מה שהיו עבורנו. ובנוסף למילים הטובות והמרגשות עבורם ועבורנו, הכנו 12 חבילות המורכבות ממכתבי התודה אישיים שלנו וממארזי שי סופר מפנקים אותם מילאנו בתוצרת מעשי ידינו, כמו עוגות ומאפים וגרנולה ביתית.

וגם ובעיקר פנינו לעזרתכם, לפני פסח פרסמתי כאן בקשה מכל מי שמכינה עוגיות מימונה ותשמח לתרום לנו מעשר של עוגיות משגעות לטובת המיזם. שיגרתי וקיוויתי לטוב…שאולי תענה לי מישהי אחת או שתיים…חח, אבל אין על עם ישראל!, אין על האנשים שסביבנו…ברגע שיצאתי בבקשה לעזרה קיבלתי אוסף מרגש ממש של תגובות מהירות ומחויבות שאמרו לי: “אין בעיה, רק תבואי לאסוף!!!” וכאן חשוב לי לומר תודה גדולה ואוהבת לנשים הנפלאות שבאו לעזרתנו וגרמו למיזם ולמארזים שלנו להצליח בצורה כבירה!!!

תודה והערכה:

תודה רבה לשולי Shuli Hindi Dayan שחיברה אותי לאחותה המוכשרת, ציפי סיבוני מיבנה, שהכינה לנו מארז מכל העוגיות המיוחדות והאיכותיות שלה עם שקדים ומרציפן ואגוזים עם ציפוי שוקולדי ועוגיות קוקוס ועוד. את הנתינה הן הקדישו לאמא שלהן ליום השנה שלה ולעילוי נשמתה.*ציפי מכינה גם אוכל מוכן ומעבירה סדנאות אפיה המרכז יבנה ועוד – https://www.facebook.com/mysweets.co.il

ותודה לסימונה קעה Simon Keha, שישר התקשרה להזמין לאסוף ממנה עוגיות בריאות מעשי ידיה להתפאר, עם שקדים ותמרים וסילאן ועוד והכל באהבה רבה ובפירגון גדול למטרה שלנו.

ותודה רבה גם לכרמית אלעזרא Carmit Alezra שמיד דאגה לשדך אותי ל חדווה ממן היקרה מאשדוד, שלמרות העומס של עונת המופלטות חח, ישר אירגנה לנו סלים עם קופסאות ומיני עוגיות מימונה מכל טוב.חדווה עושה גם אירועים וחינה ויש לה ידים טובות ולב נדיב מאד. העוגות של חדווהhttps://bit.ly/3mOzo5j

ותודה נוספת לבבית ומרגשת ל קלודין פרץ- חתוקה ולקארין אוחיון – אוכל מרוקאי האלופה מכפר סבא, שעוד אחרי שאירחה בביתה מימונה אגדתית, שתיהן עמלו יחד ודאגו לשים לנו בצד מעשר במיוחד עבור המיזם שלנו! קארין וקלודין היו הראשונות להגיד “כן”, ונתנו לי בעיקר את האומץ להמשיך ולפנות ולבקש לטובת המיזם הראוי שלנו.

תודה לך Karin VE Kobi Ohayon ותודה ל מתוקלודיןhttps://bit.ly/3g5HLYC פתחת לנו שער וגרמת לנו להעז.

תודה לאלי סתוי, Eli Stavi אבי היקר על תרומות ועזרה בשינוע ליעדים השונים.

ואחרון חביב תודה מקרב לב למירי ארזי ולצחי היקר Isaac Leib מסניף “מתוקה – קונדיטוריה ישראלית ומגשי אירוח” גבעתיים. שנענו לבקשתנו והיו מוכנים לשלוח לנו שקיות מלאות עוגיות מיוחדות עם שקדים ותמרים וחיתוכיות ובישקוטים טעימים…התרומה שלכם ריגשה אותנו מאד ברמת השפע והנתינה והעשייה החברתית שלכם מעוררת בנו השראה ואהבה. יישר כוח! וכל הכבוד במיוחד לסניף גבעתיים המצטיין ולצחי על הרגישות והלב הרחב. https://metuka.co.il/media/

אז כמו שאתם מבינים, לעזרתנו התגייסו כוחות אדירים, שהראו לנו משיחה לשיחה ומאישור לאישור שהדבר אכן בר ביצוע ושיש אנשים טובים באמצע הדרך שרואים את הזולת ובאים לעזרה באהבה ובשמחה רבה.


יצאנו לדרך

לקחנו את כל התרומות מתוך הקבוצה ומחוץ, פתחנו פס ייצור ומפעל אריזות מאולתר בעצמנו והתחלנו ליצור מארזים יפים ומלאי כל טוב שנראים ממש כמו מארזי הפיקניק והבראנץ שהולכים עכשיו בזמן הקורונה. בכל מארז שהורכב מהתרומות שלנו וממעשי ידינו, צרפנו גם מכתב אישי מלב אל לב ובו פנייה נרגשת של הודיה, לרופאות אונקולגיות, אחיות ואנשי טיפול וגם אנשי משפחה שהיו שם עבורנו בתהליך ההחלמה ועזרו לנו להרים ראש ולנוע קדימה.

בשביל מה המיזם?

ואת כל המיזם כולו, בחרנו להקדיש לחברתנו לקבוצה טל גונן שנפטרה לא מזמן, ממחלת הסרטן שחזרה לה ומצאנו במיזם הזה דרך להנציח את זכרה הטרי ולהקדישו לה ולמשפחה. והנה הצצה לסרטון המסכם של המיזם שהכנו לזכרה של טל גונן ז”ל, במטרה להעביר מהערכים והטוב שבה הלאה-

סרטון הפרידה מטל גונן- גרסה מלאה

שולחים את אהבתנו לערן וגלי וכל משפחתה היקרה, ומקווים שהתמונות והסרטונים האלה מחודשי חייה האחרונים איתנו, יעניקו מזור ומזכרת לפני לכתה.

ומזמינים את כל מי שמוביל קבוצות קטנות כגדולות ומעוניין בפרטי המיזם כדי להעביר את זה הלאה, לפנות אלי

(050-5418675 -דנה סתוי) או להתרשם מהמצגת שהעברנו בפרזנטציה לפני הגשמת המיזם עצמו:

הציצו במצגת שהרכבנו שמסבירה צעד צעד בדרך להגשמת המיזם הקהילתי שלנו- מתנות קטנות

ולסיכום-אהבתם?, עזרנו לנו, שתפו ותעבירו את זה הלאה!

אם אהבתם את הרעיון למיזם ויש לכם בראש אדם משמעותי כזה שתרצו להוקיר לו תודה דרך מכתב אישי ומארז כפי שאנחנו עשינו, מוזמנים להצטרף אלינו ליוזמה, להכין ולשלוח בעצמכם, לכתוב מלב אל לב, ולעדכן אותנו כשזה בוצע בהצלחה!

אנחנו בטוחים שזה יניב לשולח ולמקבל גם יחד הרגשה מאד טובה של משמעות וסגירת מעגל של נתינה.

אז כדי להרים טיפה את המצב רוח באוויר ולהתחיל שבוע באנרגיות טובות ונכונות…מוזמנים לקחת את האתגר עליכם, לתת דוגמא אישית, להתמלא באנרגיה של שמחה בחזרה. וגם להעביר את זה הלאה לחברים ומשפחה נוספים…כדי שלב המיזם וליבה של טל, תמיד ימשיכו לפעום …

בברכת שבוע טוב

ובתודה מראש לכל העוסקים במלאכה,

דנה סתוי וצוות המיזם הקהילתי האדיר: יערה, דורון, נועה, לילך, ומור

ותודה נכבדה למלוות התוכנית שלנו שגיבו אותנו במיזם: מרב, מאיה, רותי ומיכל.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. Yeva Oyks

    מגרש ומשמח לקרוא פוסט כזה על הבוקר!

    כל הכבוד על המיזם, המארזים נראים מהמם! אני בטוחה שאנשים שקיבלו את המארזים מאוד נהנו מהם 💖

  2. יפעת חן כהן

    הקסמת וריגשת אותי כל כך.
    הפרוייקט מקסים וכה חשוב, והנתינה מעוררת השראה.
    תודה ששיתפת ותודה שיש אנשים כמוך ❤

כתיבת תגובה