חיה לי מקרוז לקרוז

נעים להכיר!

שמי דנה סתוי, חובבת טיולים מושבעת בארץ ובחו”ל,  נוודת דיגיטלית מתלמדת ומכירה מקומות כמוסים ומתוקים שלא כל אחד מכיר ומתגאה בזה. רועת צאן מודרנית, שליחה קהילתית בהווייתי וסקרנית תמיד ללמוד על קהילות, אנשים ומקומות בארץ ובחו”ל.

אשת חינוך ויועצת הדרכה עם פז”מ של 20 שנה, מדריכת סיורים בנווה צדק, יפו, ירושלים ועוד. ומרצה על הגשמה עצמית מתוך אתגרי החיים. פתוחה לעולם, דוברת שפות ביניהם: עברית, אנגלית, ספרדית, פורטוגזית ושפת סימנים ישראלית בסיסית ואוהבת מאד את המפגש עם אנשים ותרבויות כי זה מלמד אותי בכל פעם ומראה לי את כל השפע, הידע והאמונות שיש לעולם להציע…ומנגד, מחוברת למסורת שלי ולישראל ומודה שאני אוהבת לחפש בכל מקום גם את הנקודה היהודית ולהאיר עליה.

 מגשימת חלומות סדרתית, צלמת סלפי מעולה, ומעבירה לאחרונה גם בעקבות התשוקה הזו והגבלי הקורונה, גם סדנאות צילום בנייד לנוער ומבוגרים, בקבוצות אונליין ואופ- ליין כאחד. בנוסף, אני גם כותבת תוכן שאוהבת מילים וסיפורים ומשתדלת לשלב ביניהם ובין כל העולמות שלי, כדי לגלות דברים בי וגם להעביר כמה דברים הלאה למי שחפץ בזה.


למה קראתי לבלוג “זמן איכות” בעברית או “DANA TIME” באנגלית?

תמיד אמרו לי שיש לי קצב משלי:)
מאז שהייתי קטנה אף פעם לא הרגשתי צורך לרוץ לשום מקום,להיות בתחרות עם מישהו, אלא להפך. תמיד אהבתי לקחת את הזמן כדי להאט, לעצור ולהתבונן על החיים מקרוב, לתעד בעדשת המצלמה שלי רגעים, להעריך את הנוף ואת הדברים הקטנים של החיים, כי זמן מבחינתי, תמיד היה אמצעי ולא המטרה עצמה.

אז כשחשבתי על שם לבלוג, זה היה מתבקש שאקרא לו כך – זמן איכות.
כי זו הדרך בעיני שצריך לחיות את החיים!
להפוך כל זמן שיש לנו, כל שיחה, כל מפגש, כל טיול…לזמן איכות, או כמו שמכנים את זה אצלי בבית …“זמן דנה”. (ומבחינתי, זה די מגניב שזה אותו דבר:)


​אז מה החלום שלי?, טוב ששאלת!

  • להפוך למטיילת וכתבת תוכן בארץ ובעולם שכותבת ומתעדת את זה כאן ובפלטפורמות נוספות
  • לנדב בכנות ובאהבה על המסעות הפנימיים והחיצוניים שעברתי עד כה ובכך ללמד על הדרך ואולי גם לעזור לאנשים שנמצאים בצמתים האלו, או פשוט מחפשים שינוי וקריאת כיון נוספת לחיים שלהם, כמוני
  • וגם אשמח להוציא לאור סדנאות, סיורים ומפגשים בארץ ובחו”ל המשלבים את התחומים האהובים עלי, כגון: כתיבה וצילום, עשייה חינוכית והעצמה בין-אישית, הכרות ושיח על קהילות יהודיות בארץ ובחו”ל ועוד
  • וכל זה כדי לעשות לי טוב על הלב וגם, כדי לקחת אותך לשם… שגם לך יהיה כיף, איתי. 

שיהיה לשנינו זמן איכות !

דנה סתוי


About Me

My name is Dana Stavi, I love traveling, I love to fulfill dreams, I am a social activist and an educator, I know places that are hidden and sweet that not everyone knows.

I love words, stories and pictures and try to combine them with all my worlds to discover things in me and to pass on a few things to those who desire it.


?Why did I call the blog “Quality Time” or Dana-Time

My blog is called “Quality Time” in Hebrew or “Dana Time” in English, Because this is the way I love to live my life! You did not understand?! , I will explain…
I’ve always been told I have my own pace.

Since I was little I never felt the need to run anywhere, To be in competition with someone, but vice versa. I’ve always loved taking the time to slow down, stop and look at life up close, take pictures in my camera lens for moments, appreciate the scenery and the little things of life,
Because time was, for me, always a means and not the goal itself.

So when I thought of a blog name, I wanted to call it – Quality time.
 Because that’s the way I think life should be!
Make every time we have, every conversation, every meeting, every trip … a meaningful time, Quality time, Or as they call it at home … “Dana time.”
(And to me, it’s pretty cool that it’s the same.


?So what is my Dream

To become a blogger ,a digital nomad and  a traveler in Israel and  around the world,who writes about it and documents it here and on other platforms.

To be lecturing on the way and the process I went through And even publishes workshops that combine food and photography And takes you with me … so that you too will have fun!

I’m glad you’re still here reading me And I hope I’ll be able to give you something from me that will be worth your time, your reading and your smile. Let us both have “quality time” together.

Dana Stavi