העסק שלי חוגג שנה! – איך לקחתי רעיון והפכתי להשראה?

You are currently viewing העסק שלי חוגג שנה! – איך לקחתי רעיון והפכתי להשראה?
תודה לכל מי שתמך בעסק הקטן שלי ובחלומות הגדולים שלי וגרם להפוך משאלת לב למפגש לבבי בין אנשים, טעמים וחוויות - הסיור הצרפתי בנווה צדק בהדרכת דנה סתוי

בסיורים הקולינריים שלי בנווה צדק ויפו, אני תמיד מספרת על ציטוט שאני אוהבת ממש ושלמדתי מהרב השכונתי של נווה צדק בעברי כרכזת נוער בשכונה, והציטוט מגיע ממסכת ברכות כחלק מברכות השחר ומציג ב-4 מילים רעיון שלם – ” מחדש בכל יום מעשה בראשית” . ככה פשוט!

שמשמעותו מבחינתי הוא היכולת לצאת בכל יום ויום אל השגרה, אל החיים עצמם ועדין למצוא דרך לחדש לעצמנו כאילו מבראשית.

הציטוט הזה הוא תרגיל מצוין בשוטטות ובעיני הוא כלי נפלא עבורי כבלוגרית טיולים ומדריכת סיורים ומזכיר לי מה חשוב בכל פעם ופעם.

וגם הפסוק הזה מציע פרשנות אישית לכל אחד ואחת שבאים לטייל איתי ויודעים מה באמת מרגש אותם?

ובתוך הפסיפס של אנשים שונים ומגוונים שמגיעים אלי, שאוהבים לטייל ולשלב היסטוריה, אומנות, תרבות, (רכילות עסיסית:) , סיפורים מרתקים, מפגש עם אנשים מקומיים, טעימות של פודיז, תרגילי צילום בנייד, זמן איכות בשפע ועוד ועוד.
דרך המגוון הזה אני יודעת בכל פעם, שכל אחד ימצא בסיור משהו שמרגש אותו ומדבר אליו.

רעיון להשראה - סיור בנווה צדק בניחוח צרפתי בהדרכת דנה סתוי
מרעיון להשראה סטייל אמילי בפריז – סיור בנווה צדק בניחוח צרפתי בהדרכת דנה סתוי

כי יש משהו בסיור הקולינרי שלי בתל אביב ויפו ובדרך שאני משתדלת לבנות אותם בהשראה של המילים האלו, שגורם למי שמצטרף אלי להתחדש תמיד ממשהו שלא שמו לב אליו קודם.

ובתרגילים השונים אנחנו מאתגרים את העיניים והלב להביט רחוק או ממש מתחת לאף, להאיר את תשומת ליבנו לדברים הקטנים והגדולים שסביבינו, לשתף מסיפורי החיים שלנו או להעז לרגע להיות חשופים ונינוחים מול המצלמה, וכל זה קורה באווירה של כיף, צחוקים והנאה.

כי מה צריך יותר מזה לגוד טיים אמיתי?

ורק ברגע שיצאנו לחפש את היופי והייחודיות שסביבנו בעיניים או דרך העדשה והורדנו הילוך מרצון או מאילוץ… פתאום גילינו דברים שחידשנו לנו את העולם ואת עצמנו.
וזה בשביל סיור של כמה שעות, הישג שצריך לחגוג אותו!

אז כיאה לי בקודש פותחת שמפניות עם תותים ומזמינה אתכם לחגוג איתי שנה להקמת העסק שלי שחידש לי כל כך הרבה במרחב שחשבתי שהכרתי ככף ידי בשנים האחרונות.

מרעיון קטן להשראה גדולה – סיור בנווה צדק בניחוח צרפתי בהדרכת דנה סתוי

העסק שלי שצמח מרעיון קטן וביישני לאימפריה של זמן איכות, חידש לי גם את הדברים היפים והתובנות שהארתם בפני בסיורים שלי וגם חידש לי בדברים לגבי עצמי.
כיון שגיליתי בזכות ניסוי וטעיה, סקרנות, השקעה ולמידה מאנשים שליוו אותי בדרך לאורך השנה, שאני יכולה לעשות עוד הרבה דברים חדשים ומרגשים עבורי מעבר לקיים.
ובאמת שכשהתחלתי את הצעדים הראשונים שלי הייתי סקרנית לדעת מה עוד אני יכולה לעשות ולברוא…

והמקומות שבחרתי בין אם יפו, נווה צדק, ירושלים ויש עוד בקנה…
הם כשלעצמם מעניקים לי כל הזמן השראה לצאת מהחומות הרעיוניים וללכת אחרי החלומות שלי, ממש כמו האנשים שלה, אז והיום.

ולכל מי ששאל אותי השנה: “אבל איך עשית את זה”?!
בעיני, כדי להביא לשינוי או ללכת אחרי משאלת לב, צריך הרבה אומץ ותשוקה לדבר,
זה לא קורה בין לילה.. זה תהליך.

כל תהליך צריך ליווי ואני זכיתי בגאלה רחמילביץ – פיית העסקים שלי


ואם קשה לקפוץ למים, זה טוב ממש ובהמלצה להיות מוקפים סביב אנשים ומקומות שמעוררים את זה בכם.

אני קיבלתי את גאלה רחמילביץ כמנטורית עסקית בתחילת השנה שעברה כחלק מתוכנית “חוזרים לעבודה” של חלסארטן שלקחתי בה חלק, במהלכה ניסיתי להבין בעצמי איך להתניע מחדש אחרי הטיפולים וההחלמה מסרטן כי לא רציתי לחזור לאחור ודי רציתי להמציא את עצמי מחדש וביחד חשבנו ודייקנו את הכוונות וגיליתי דרך חדשה לצעוד בה. (תודה רבה גאלה!)

אז מניסיון ממליצה בחום להעזר באנשים קרובים או אנשי מקצוע שילוו אתכם עד שזה יבוא לכם טבעי, פחות תפחדו, תיהיו יותר בטוחים במה שאתם רוצים ליצור ותגשימו את אותו הדבר הנחשק מבחינתכם.
זה מה שעזר לי להגיע לחגיגות השנה של העסק והרעיון שלי…

אז אני פונה לכל מי שמחפש לעצמו השראה וזמן איכות, להצטרף לטיול איתי של כמה שעות ואולי נעורר בכם את הדבר או לפחות ננסה.. אבל…(זה ואם אתם סקפטיים:). אתם יותר ממוזמנים להציץ בסרטון המסכם הזה, שהכנתי וליקטתי ממש מכל הקבוצות שהגיעו אלי ומכל האנשים שזכיתי להכיר השנה,
בין אם בזוגות, בחבורות קטנות של משפחות וחברים וגם בקבוצות גדולות של ארגונים, חברות וועדים…

וגם מוזמנים לקרוא את הפידבקים או לפנות אליהם ולשאול, איך ההרגשה?, כי אין חכם בעיני כבעל ניסיון! 

רוצים תקציר בחמש דקות – הסרטון המקסים הזה יראה לכם את כל מי שהספיקו לפניכם להיות בסיור הצרפתי השנה ואת דעתם על הסיור! – מהרו לשריין לכם מקום השנה:)

ואני זכיתי לקבל השנה המלצה ופירגון חם כמעט מכל אדם שלקח חלק בסיורים שלי ואנשים לרוב מגיעים אלי דרך “חבר מביא חבר” וזו גם תעודה הצטיינות לא קטנה.
ולכן היה חשוב לי לומר לכם תודה.

תודה לכל מי שתמך בעסק הקטן שלי ובחלומות הגדולים שלי וגרם להפוך משאלת לב למפגש לבבי בין אנשים, טעמים וחוויות – הסיור הצרפתי בנווה צדק בהדרכת דנה סתוי

תודה לכל מי שהגיע, בין אם באים בקבוצות גדולות או בזוגות ובודדים, אני יודעת ומקווה שגם אתם הרגשתם, שמבחינתי תשומת הלב שלי לא משתנה אם אתם מעטים או רבים.
ואני מודה לכל אחד ואחת ומעריכה שבחרתם להצטרף לסיורים שלי ולהאמין ברעיון החדש שלי:)

מאחלת שתיהיה לנו שנה טובה ומלאת חוויות, התחדשות, למידה, שמחה רבה ואהבה.
ואם אהבתם, מוזמנים להשאיר תגובות כאן ואף לשתף אחרים…
ואולי בזכות השיתוף, אני והסיורים החדשים והפופולריים שלי, נהפוך למתנת חג מרגשת ונפלאה עבור היקרים שלכם… (רק תחשבו את מי אתם ה-כ-י אוהבים ותשלחו להם 🙂

ואם עדין לא נפגשנו ואתם מחפשים מתנה מקורית לחגים? הנה הזדמנות לקנות כרטיסים לסיור הצרפתי הבא שלי בנווה צדק או לסיור הקולינרי ביפו


ואולי תעניקו גם להם את ההזדמנות לחדש בחייהם מעשה בראשית.
וזו נקודת פתיחה נפלאה להתחיל ממנה את השנה. לא כך?

שנה טובה ובשורות טובות לכולנו עם המון סיבות לחגיגות…
דנה סתוי – 050-5418675
בלוגרית טיולים | מדריכת סיורים | צלמת | יוצרת תוכן ושיווק דיגיטלי לעסקים
https://linktr.ee/danatime

כתיבת תגובה