אירוח במלון “וילה במושבה” בעמק רפאים, ארוחה ב”המוציא” והופעה ב”מוזיקה ושקט”- 24 שעות ירושלמיות אדירות!

You are currently viewing אירוח במלון “וילה במושבה” בעמק רפאים, ארוחה ב”המוציא” והופעה ב”מוזיקה ושקט”- 24 שעות ירושלמיות אדירות!

בוקר טוב מירושלים!

לרגל היום הולדת של אמא שלי, רחלה סתוי חיפשתי פינוק מיוחד וזמן איכות עבורנו, אז הרעיון היה לשלב בין קצת מוסיקה ושמחה מקומית וקצת שקט ושלווה של נופש.ויצרתי עבורנו טיול מי-ם לים:)

התחלנו בירושלים ועל השקט, כיכבה המארחת שלנו, מלון וילה במושבה מטעם מלונות בראון Brown Hotels, הממוקמת בשקט בשקט בשכונה המקסימה “עמק רפאים”, שהיא אחת האהובות עלי לטיולים בעיר עוד מהימים שעבדתי בסוכנות היהודית פה בסביבה. והמלון שהתארחנו בו מרגיש אינטימי ומזמין מהרגע שנכנסים בדלת, התכבדנו ביין וגבינות, בחליטות תה שוות.

ומנכ”ל המלון המקסים, מג’די עתיק, קיבל אותנו בסבר פנים יפות וסיפר לנו על השכונה ועל המלון שמפנק את אורחיו בחדרים יוקרתים, עם מצעי כותנה מצרית, שוקולדים איכותיים בחדר, ומכונת קפה זמינה בלובי לשרות בכל שעה ביום. לאחר הרוגע וההפנמה שאנחנו בנופש, קפצנו לקצת תחושה של מוסיקה, חגיגה ומסיבה, כי בכל זאת יום הולדת!

ועל השמחה, היה אחראי שוק מחנה יהודה בשקיעה שבו הסתובבנו להרגיש את האווירה החופשית והמשוחררת, וההכנות לשבת, בין חלות של טלר, לאוכל ירושלמי כמו מימוניס וסימה, ובסוף שמרו לנו מקום במסעדת המוציא הנהדרת של אבי לוי, ממאסטר שף.שהעירה לנו את התאבון וגרמה לנו להתענג על מנות של דג דניס ברוטב לימוני ומעורב ירושלמי וסלט ארטישוק טרי ועוד ועוד…התענוג והמוסיקה עשו את העבודה.

וכשכבר התחממנו כהלכה, עברנו לחגיגה האמיתית, מופעי הגמר של מרכז מוזיקה ושקט موسيقى وسكوت Musica VeSheket בבית אליאנס הסמוך שבו הופיעו בזה אחר זה בחצר הירושלמית היפה שלהם ובאוויר המזגן הפתוח של הבירה, הופעות פלמנקו ואנדלוסית וקובנית עם מוזיקאים מחוננים ואווירה חגיגית במיוחד שאפילו הרימה אותנו לרקוד ככול שהערב התחמם לו.אז זה היה רק היום הראשון, ויש לנו עוד כמה תוכניות לסופ”ש היומולדת של אמא בירושלים וגם ביעד הבא…

ורגע של תודה☆-ותודה רבה ל עיריית ירושלים iTravelJerusalem ולעמית גלבר וקהילת אינסטגרם ישראל Instagram Israel Community על ההזמנה הנהדרת…היה לנו נפלא ממש.

ומוזמנים לעקוב אחר המלצות נוספות ודברים שכדאי לכם לעשות בירושלים והסביבה בכתבות הבאות…

כתיבת תגובה