יום כיף למשפחות, קבוצות ובני זוג בחבל מודיעין – חלק ב – גינתון ובני עטרות

You are currently viewing יום כיף למשפחות, קבוצות ובני זוג בחבל מודיעין – חלק ב – גינתון ובני עטרות
טעימות פרימיום ביקב וילה וילהלמה

אז בפוסט הקודם, סיפרתי על הסיור המדהים שיצאנו אליו בו טיילנו בזריחה עם אופיר עקיבא בתל גמזו ורכבנו על איזי ריידרים בכרמים עם קבוצת “אינסטגרם ישראל” האדירה ומטעם התיירנים של תיירות חבל מודיעין ומשרד הפרסום של אורנה בן חיים.

והפעילות הזו היא חלק ממגוון אירועים שמוציאה לאור, קהילת אינסטגרם ישראל בהובלתו של עמית גלבר המוכשר והיזם של כל ההפקה הזו שלנו, שגם אחראי על הפקות מקור נוספות כדוגמת “דוגמנים ליום אחד” ” ערבי שת”פ עם חברות מסחריות ועוד ובשיתוף פעולה עם ספיר אדלר היצירתית שגם פועלת ומתנדבת מתוך קהילת אינסטגרם ישראל ואלופה בסושיאל ויצירת תוכן איכותי. שניהם לוקחים את הובלה על אירועים מיוחדים בקהילה ומניעים יוזמות נהדרות בהתנדבות ובחפץ לב; כמו זו בה יצאנו חבורה של צלמים, בלוגרים ויוצרי תוכן כאלה ואחרים, לחקור ולהנות מכל מה שיש לתיירות חבל מודיעין להציע לנו.

כמעין שילוב של “פילז’ר”, מושג ששמעתי פעם בקרוז נוודים דיגיטליים שמערבב כמו יין רוזה בין שני מושגים מוכרים, בין ביזניס ופלאז’ר ויוצר חיבור חדש ומרתק שמקדם אנשים ועסקים דרך אינסטגרם ורשתות חברתיות ועונה בכך על צרכים ורצונות מכמה וכמה חזיתות יחד… סוג של אירוע חברתי ועסקי שהוא WIN WIN אמיתי.


אחרי האקשן בא התיאבון!

ואחרי האקשן הגיע לנו התיאבון אז משם ישר נסענו למושב גינתון השכן ולבני עטרות לטעום מכל הטוב שיש ל- “La Calabrese” ול”וילה וילהלמה” להציע לנו …וברגע שטעמנו יין ופיצות, הרחנו, נשנשנו, למדנו משהו חדש על אכילת יין (כן, יש דבר כזה!:), וטעמנו פיצות שהם לא רק רוטב עגבניות ובזיליקום אלא גם פיצות צרפתיות עם גבינה כחולה ובלסמי לפנתאון!

אחרי כל זה גילנו, איך בעיקר להוריד הילוך מהעולם לכמה שעות טובות ושאפשר לעשות אתנחתא מקומית קרוב לבית ועדין להרגיש כמו בחו”ל, וזה הכל שאלה של איכות והכרות עם מה שנמצא לכם ממש מתחת לבית ובאזור…

לה קלברזה

לה קלברזה היא מוסד קולינרי!
אין ספק שמדובר במשהו טוב מאד שיוצא מחבל מודיעין ומשגע את כל הפודיז של האזור!


דבר ראשון מכיון שהשעות של הפיצרייה האיטלקית הזו מאד מסוימים וגם המיקום שלה כמעט סודי, אפשר לומר! ואת זה אני אומרת בתור תושבת האזור שמודה שרק עכשיו גיליתי אותה! …וטוב שגיליתי!!!:)

היא ממוקמת בין משקים בתוך מושב גינתון בבית משפחה נורמטיבי לחלוטין חח ואם נכנסים מסביב בחצר,  מגלים את הסוד הכי שמור בממלכה .

נפרשת לעיניכם פיצריה עם תנור איכותי ומסורתי לאפייה, וגם תגלו שתי אחיות שעומלות על היצירה המיוחדת שם. שפית שמתמחה בפיצות איטלקיות מיוחדות מאד (אני התאהבתי בפיצה הצרפתית עם הבלסמי והגבינה הכחולה…מהאגדות!) אבל יש כל מיני סגנונות ומתאים לכל המשפחה ולחיך המיוחד שלהם.

וכמובן לקינוח יש גם ג’לטו שמכינים במקום בטעמים
כמו טופי ויין ועוד כל מיני טעמים מגוונים..
ויש כמובן גם בירות ושתיה קלה ואפשר לבוא ולשבת בין שולחנות וכסאות בלב החצר ומוסיקה באווירה נעימה ובכלל..

המקום משדר וויב שכונתי צעיר ומגניב שיהיה לכם ממש כיף להתעדכן בשעות הפתיחה בדף הפיסבוק שלהם ופשוט להגיע ולהנות מארוחה טובה, דרינק טוב ואנשים ובעיקר נשים מעוררות השראה שביום אחד החליטו שהחיים זה עכשיו ושבמקום הייטק, מפנה מקום לחלום על פיצה!

וזו כבר אישה כלבבי ובטוחה שאחרי שתטעמו, זה יהיה גם כלבבכם!

לפרטים ותיאום הגעה:

לה קלברזה.– La Calabrese Pizza e Gelato- המקום לפיצה וג’לטו איטלקי

ימים שלישי רביעי וחמישי 17:00-22:00

כתובת-דרך הזית 20 גינתון

להזמנות 055-5534545


יקב ווילה וילהלמה

ולקינוח, התענגנו על סדנת טעימות פרימיום ביקב “וילה וילהלמה” שכיבדו אותנו ביין טוב וגם בארוחת נישנושים עם גבינות טובות, זיתים וממרחים איכותיים שהם רק חלק מסל פיקניק שניתן להזמין במקום שכולל את היינות הבאמת משובחים שלהם …ואווירה במקום באמת טוסקנה ומדהים שזה מרגיש רחוק אבל כל כך קרוב!

מרגיש לכם כבר כמו טוסקנה?- סדנת פריומיום של טעימות יין , גבינות ומטבלים

יש אפשרות להתארח לסדנאות טעימות יין עם גבינות ומטבלים שווים בצד, ואפשר גם לבוא בזוג או בקבוצה לחגוג יחד עם סלי פיקניק שאפשר לשבת בגינה בין הכרמים ולהנות מהפינוקים ומכל האווירה.

תתחברו למוטו של מוטי וגיל שעבורם :

“זהו המקום בו החיים הטובים מתחילים, מקום המגיע אל הטוב שבכל אחד מאיתנו, מקום של שמחה ואנרגיה טובה.”

מתוך הדף של וילה וילהלמה

ואחרי שנה של קורונה, טילים, ממשלות ומה לא…
מגיע לנו גם קצת להנות מהחיים ולהרים “לחיים טובים” ולבריאות טובה ולשמחות קטנות וגדולות

רוצים עוד פרטים על וילה וילהלמה? קבלו!
שירות לקוחות-
03-9721988
050-9712193

כתובת-
מושב בני עטרות, הראשונים 47

שעות פתיחה-
ימים א’ עד ה’ בשעות 10:00 – 17:00
יום שישי 16:00-10:00
יום שבת 16:00-10:00
רצוי לתאם מראש הגעה ולא מותאם לילדים קטנים

אתר וילה וילהלמה

דף הפיסבוק של היקב והוילה לתיאום הגעה והשתתפות בסדנאות טעימות היין והסיורים במקום


עוד מילת פירגון קטנה

אז לסיום, מה היה לנו?

התכנסות וצילומי זריחה בחבל מודיעין עם קפה, תה ופעילות של בוקר באדיבות אופיר עקיבא משם עברנו להתנסות בנסיעת איזי ריידר עם אקסטרים יער בן שמן
ואחרי האקשן הגיע גם התיאבון והמשכנו לארוחת בוקר מפתיעה שכללה שילובים מטורפים של פיצות וגלידות בפיצה “לה קלברזה” במושב גינתון הסמוך
ולסיום, טעימות יין, אווירה של טוסקנה עם כרמים וסלי פיקניק ועוד כמה נשנושים ב”וילה וילהלמה
…פר, היה יום מושלם ואין סיבה שגם לכם לא יהיה יום כזה!

אז קבלו בונוס- מפה של כל האתרים בחבל מודיעין – במיוחד בשבילכם!

ולסיכום כל החוויות קבלו הצצה פיקנטית מסרטון מופת שהכין הצלם המוכשר, ניר יצחקי,

שהצליח ללכוד בסרטון היפה שלו הצצה קצרה למה שהיה וגם מצליח להעביר לא רק את הגוד טיים, אלא גם אתם הקשרים שנרקמו שם לאט לאט בקצב שעלתה השמש. ומראה את מאחורי הקלעים של הקהילה המדהימה הזו של אינסטגרם ישראל וביחד הם יצרו חוויה רב פעמית שכדאי גם לכם להצטרף אליה, כי היא סופר מדרבנת ומפנקת את העוקבים והמשתתפים בה ועל הדרך בצניעות וברגישות נדירה נותנת במה לכל המוכשרים בה כמו ניר שהפיק סרטון לפנתאון….

קהילת אינסטגרם ישראל בוילה וילהלמה- נבחרת של כוכבים- צילם בחסד: עמית גלבר

ותודה אדירה וחביבה לסיום למארגנים ספיר אדלר ולעמית גלבר היזם שהובילו את היום האדיר הזה בשיתוף פעולה נדיב במיוחד עם אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת ובהרכבתן של דוברת ומירב המופלאות מתיירות חבל מודיעין

@modiin_region_tourism
@orna.ben.haim.pr
@ii_community

ואם בא לכם גם לטייל באזור ולהגיע עם המשפחה או חברים טובים, לכל המקומות הנפלאים שיש לטוסקנה המקומית להציע, פשוט תשמרו את הפוסט הזה לפעמים הבאות…

ממני, דנה סתוי
בעלת בלוג הטיולים והמסעות “זמן איכות”- www.danatime.com
אינסטגרם- @dana_81 , פייסבוק עסקי- DANA TIME
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

כתיבת תגובה