מתי הייתם לאחרונה במלון ספא?

You are currently viewing מתי הייתם לאחרונה במלון ספא?
הספא המפנק של מלון דוויד טאואר, נתניה- צילום - דנה סתוי בעלת הבלוג זמן איכות

מתי הייתם לאחרונה במלון ספא?, אבל מלון ספא טוב כזה, שהמסאז’ גורם להרגשה שהזמן שלכם נעצר בקפסולה, שהמוסיקה האתנית השקטה שתמיד מתנגנת ברקע, מחלחלת לכל הצרות והמחשבות שבלב וגורמת להם להתפייד מהגוף ומהנפש.

מלון ספא שכזה ששמו “Via Maris“,  ככה גיליתי על עצמי, מחכה לכם בסבלנות ובאהבה בחופי הריביירה…של נתניה.

בריכה המלון – צילום: סימפלקס 360

ולאחרונה הוזמנתי לנסות אותו מקרוב כבלוגרית במלון הספא העירוני והבוטיקי “דיוויד טאוארDAVID TOWER שממוקם מטר מהים הגדול והכחול. ובו זכיתי להתרשם מהחדרים הבאמת מפנקים, גדולים ומעוצבים שלהם, מהברנץ’ המפנק שהוא ארוחת בוקר ישראלית לתפארת!

ומהנוף לים הכי כחול בארץ שנפרש מנקודה לנקודה ופותח את הלב. והספא המפנק, בעיני היה גולת הכותרת. העיסויים באמת ברמה גבוה, ומדורג בין הטובים בארץ להרגשתי (ולשמחתי גם יש לי כבר ניסיון בתחום!)

בלוגריות ונהנות- שלגית אשטמקר ודנה סתוי מדגמנות ספא ויה מאריס 2021

שאר המתקנים סטנדרטים ומשרתים את הצורך בפינת ישיבה ורוגע, בפינוק עם סאונה רטובה וחמאם טורקי, ויש גם בריכה יפה ומקורה שצופה לחוף עם פינות ישיבות שרק מחכות למרגוע ולספר שלכם שחיכיתם סוף סוף לעצור את העולם ולקרא אותו.

ועכשיו הבשורות הטובות, אם עשה לכם חשק, שתדעו שאפשר לבוא ליום כיף עם חברות וחברים לספא וארוחה כחלק מחבילה שניתן לתאם מראש והיא לא מחייבת לינה.

אבל כמובן אם כבר אתם שם ובא לכם להתפנק בסופ”ש כיפי או לחגוג איזה אירוע זוגי ביחד, זו לגמרי יכולה להיות הזדמנות בשבילכם לוויקנד קצת אחר.

בריכת VIA MARIS

“מלון הספא העירוני DAVID TOWER נתניה, השייך לסדרת היוקרה Mgallery Hotel Collection של רשת  ACCOR הבינלאומית, חוגג 5 שנות פעילות.

המלון משלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.

המלון מעניק את רמת השירות והאיכות הגבוהה ביותר בישראל ומקפיד על אירוח מהודר, אלגנטי ואנין טעם.  ומציע לקהל הישראלי חופשה מושלמת ויוקרתית” עכשיו, קבלו רעיון…

תוך אתר המלון דוויד טאואר, נתניה

רעיון לזמן איכות מושלם: אתם, מלון ספא דוויד טאואר בוויקנד מהחלומות

תגיעו בשישי בוקר לנתניה ותבלו בבוקר בשוק המשגע שלה,  אח”כ קפצו לשוק וכנסו לאווירת החופש באוויר, תספיקו לים בשקיעה, תתארגנו לארוחת ערב חלומית וטיול בריביירה הצרפתית של נתניה כדי “להוריד את האוכל”.

ובלילה, תהנו מלילה מפנק בחדרי האקזקיוטיב ספא עם מגבות ומצעים איכותיים ומיטה שתשמור לכם טוב טוב על הגב ועל החלומות.

סלפי של מרגוע בספא וויה מאריס , נתניה

“חדרי האקזקיוטיב ספא הינם חדרים רחבי ידיים עם מרפסת ונוף לים שעברו שידרוג  כדי לאפשר אוירה רגועה וייחודית. בחדרים אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים –

בדומה לקפסולת הקפה, האורחים מקבלים מבחר של קפסולות, כל אחת בעלת ריח אקזוטי, מרענן וייחודי היוצרת חווית אמבטיה מושלמת שתלווה את האורח לאורח כל השהות ואף אחרי. בחדר ימצאו האורחים גם משקאות במיני בר ועוד הפתעות.”

מתוך אתר המלון דוויד טאואר, נתניה

וכשתעלה השמש, תתעוררו לבוקר מושלם של שבת או יום חול, עם שקט ונוף לים הכחול במרפסת. תהנו מארוחת בראנץ ישראלית שווה, תארגנו לכם מראש, זמן ספא עם מסאז מצוין וגם תתפנקו עם ישיבות המרגוע עם התה והתמרים, החמאם ושאר הפינוקים.

וכשתסיימו לנוח מהעולם, תחזרו לאט לאט הביתה שמחים ורגועים.

רגע של פינוק אמיתי – חדר המרגוע בספא ויה מאריס, במלון דוויד טאואר, נתניה

רוצים עזרה בבחירת העיסוי האולטימטיבי עבורכם?, הנה מקבץ אפשרויות מתוך אתר ספא VIA MARIS:

“..הוארכו שעות הפעילות של הספא מ10:00 עד 18:00 והושקו טיפולים חדשים בספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל שביצע כדי ללמוד כיצד לענג את אהובתו.

בין הטיפולים מסע אקספרס- מסע טיפולים לבחירתו של המטופל.

עיסוי בהתאמה אישית ממבחר עיסויים קלאסיים: שבדי, אבנים חמות, רקמות עמוק, נשים בהריון, קצוות.”

מתוך אתר הספא ויה מאריס
נועה מנהלת הספא המקסימה של “ויה מאריס” מקדמת את פנינו בשמחה ובחיוך

וגם אפשרות לחבילות ייחודיות ומענגות:

המסע לתאילנד- טיפול שמקורו מהמסורת התאילנדית במסגרתו משתמשים בתרכובת עשבים ייחודית עטופה בכדורי צמר שאותם משרים במים חמים

ומספיגים את חליטתה בגוף המטופל תוך כדי לחיצות ועיסוי ותוך כדי שימוש בטכניקות מהעיסוי התאילנדי המסורתי. הטיפול מסייע בפתיחת נקבוביות העור ובניקוי רעלים מהגוף.

המסע למלזיה- טיפול שמקורו במסורת מלזית עתיקה בה שילבו שימוש במקלות במבוק מחוממים עם טכניקות עיסוי עמוקות ועוצמתיות לשחרור שרירים, גידים ורצועות.

הבמבוק על פי המסורת העתיקה במלזיה מסמל גמישות, חוזק ומסייע להזרמת דם באופן מהיר לשטח גדול בו זמנית ולשחרור לחץ.  המסע לאמריקה הצפונית- טיפול שמקורו בשבטים האינדיאנים שביבשת אמריקה הצפונית .

בשבטים היה נהוג להשתמש באבני בזלת חמות הידועות בסגולותיהן המרפאות וביכולתן לאגור חום לאורך זמן ממושך בכדי לטפל בכאבים חבלות וטראומות פיזיולוגיות. שימוש בטכניקה זו ושינוי הטמפרטורה בגוף מעודדת תגובה פיזיולוגית של שחרור שרירים והפגת מתחים.

הספר רק מחכה לך שתקריא אותו בדיוק בשקט הזה- ספא ויה מאריס- צילום: סימפלקס 360

המסע להודו- עיסוי שמקורו בהודו ולקוח מתוך תורת הידע של הרפואה ההודית העתיקה בת אלפי שנים שמטרתו העיקרית היא להגיע להרמוניה ובריאות פיזית, מנטאלית ורוחנית .

העיסוי נעשה על ידי ניסוך עדין של שמן שומשום בתנועות ריקוד מלטפות לאורך כל הגוף ובסופו ניסוך והזלפת שמן על העין השלישית ועיסוי קרקפת וראש המסייעת בפתיחת העין השלישית הרוחנית המביאה את המטופל לרגיעה, שלווה ושחרור מוחלט.

מסע 60 דקות – 425 ₪

מסע 90 דקות – 575 ₪

המסע לרומי העתיקה– הטיפול שמקורו במנהגי קיסרי רומי העתיקה מתחיל בעיסוי קלאסי ובהמשכו ממשיך בבית המרחץ החמאם.

לאחר העיסוי הבלן מעניק קרצוף נמרץ בו הוא משתמש בליפה וכפפה עם סבון המופק משמן הזית ובעזרתו מקציף נמרצות את כל חלקי הגוף להמרצת מחזור הדם, ניקוי וטיהור הגוף מתאי עור מתים.

אדי החום והחום המופק מחימום מזבח הטיפולים ממריצים את חילוף החומרים בגוף ומכניסים את המטופל למצב של תחושת טוהר ורוגע מנטאלי.

בלוגריות ונהנות- שלגית אשטמקר ודנה סתוי מדגמנות ספא ויה מאריס 2021

המסע לסין ויפן – הטיפול פותח בסין לפני למעלה מ 3000 שנה. ראשיתו נעשה במגע וטכניקות של טווינה המבוססת בעיקרה. בהפעלת מניפולציות קבועות ורצופות על גוף המטופל ומטרתה שחרור חסימות אנרגטיות כיום ידועה כפיזיותרפיה סינית.

בהמשכו העיסוי מתמקד בלחיצות אצבע לאורך ערוצי אנרגיה בגוף ובסוף המסע עיסוי בכפות רגליו של המטופל בכדי לשחרר חסימות אנרגטיות במערכות הגוף של המטופל . 

המסע למרוקו-  המסע למרוקו מתחיל בפילינג גוף עדין במיוחד המכיל קליפות תפוזים טבעיות עם תרכובת שמן הארגן, ולאחר מכן המטופל מנקה את שאריות הפילינג ומגופו ומקבל עיסוי עדין להחדרת שמני הארגן בכל הגוף.

עיסוי זה חיוני להזנת העור וטיפוחו. אז אם בא לכם להתייעץ או לברר לגבי זמן איכות אמיתי עבורכם, שהוא גם נגיש, גם מפנק וגם עושה את העבודה שחופשה טובה באה להעניק לנו…

מצרפת את הפרטים לתיאום ולהרשמה:

  • חבילת סוף שבוע זוגית -בתאריכים נבחרים לחודש אוקטובר החל מ-1,800 ₪ לזוג ל2 לילות על בסיס ארוחת בוקר.
  • חבילת אירוח וספא זוגי באמצע שבוע החל מ-1,250 ₪ לזוג הכוללת לילה על בסיס ארוחת בוקר, כניסה לספא וטיפול של 45 דקות בספא לכל אחד מבני הזוג
  • חבילת אקספרס ויה מאריס זוגי + ארוחת בוקר זוגית – החל מ750 ₪ לזוג הכוללת שימוש במתקני הספא, זוג טיפולי ספא לבחירה 45 דקות לכל אחד מבני הזוג וארוחת בוקר זוגית (בתוקף בימים א-ד’ בלבד)
  • חבילת פינוק יומי– החל מ700 ₪ לזוג, הכוללת חדר מנוחה בין 10:00-18:00 כולל ארוחת בוקר המוגשת עד שעה 10:30 ושימוש במתקני הספא.(החבילה בתוקף בימים א-ד בלבד).
  • חבילת DAY SPA – החל מ1,250 ₪ לזוג הכוללת חדר מנוחה בין 10:00-18:00, ארוחת בוקר זוגית, שימוש במתקני הספא ו45 דק’ טיפול ספא לכל אחד מבני הזוג (בתוקף בימים א-ד’ בלבד).

ולמי שמחפש סיבה למסיבה, המלון חוגג 5 שנים ולכן מרבה באירועים מיוחדים כפי שמופיע בדף הפייסבוק של המלון:

🥂 חגיגת סוף שבוע נוביגוד – Novy God במלון הספא היוקרתי דיוויד טאואר נתניה. 30/12/21-1/1/22 חמישי עד מוצ”ש שיש בו הכול!

✅ חדר סופרייר נוף לעיר וארוחת בוקר.

✅ חמישי – ערב JAZZ במסעדת המלון ביום חמישי כוס יין /בירה ראשון על חשבון המלון.

✅ שישי – ארוחת ערב חגיגית על טהרת המטבח הרוסי בערב.

✅ שישי החל משעה 23.00 – מסיבת נוביגוד בספא המלון עם שמפניה בחצות DJ ולהקה חיה / ערב ריקודים / בר אקטיבי (בתשלום) ושחייה לילית חופשית.

🛎 לפרטים נוספים ומחירים כנסו >> https://bit.ly/3Bkn3fzנ

דף הפייסבוק של המלון

ליצירת קשר והזמנות- https://bit.ly/3xkCMcZ   

פרטי מלון הספא :

קבלה-

09-3730013 • הזמנות 09-3730014 • H9675-re@accor.com

ספא-

• הזמנות 09-8800084 • office@viamarisspa.com

הצצה להייליטס באינסטגרם שלי מתוך החוויה במלון דוויד טאואר, נתניה

תודה לחברותי למסע ולנופש, סיגל קליין ו שלגית אשטמקר על הכיף שהיה לנו יחד , יחד עם שאר החבורה המוכשרת והשמחה שהתארחה שם של עיתונאים, יוצרי תוכן ומשפיענים.

ותודה לטל מרום והצוות האדיר שלה על הגילוי והחשיפה של הפנינה הזו. הרגשנו את קבלת האורחים החמה שלכם וטובה!

לסיום,

אהבתם את ההמלצה או קפצתם להתארח במלון וספא, פרגנו בחזרה ושתפו אותי איך היה לכם?

וגם מוזמנים להתעדכן בהמלצות חמות נוספות שיגלו לכם את הפינות הכי מיוחדות בארץ ובעולם כמו המלון ספא היוקרתי הזה שמחכה לכם בצפת, לזמן איכות ופינוק אמיתי.

כיף שאתם איתי,

דנה

כתיבת תגובה