יום הבלוג הבינלאומי – רשימת הנשים שימתיקו לכן את השנה!

You are currently viewing יום הבלוג הבינלאומי – רשימת הנשים שימתיקו לכן את השנה!
יום הבלוג הבינלאומי - זמן איכות - בלוג הטיולים של דנה סתוי

מלכות – דנה חפצדי “מלכת ירושלים” וצהלה ברוש ” מלכת זיכרון יעקב”

קצת על…

את שתי המלכות האלה, כדי לכם להכיר ולעקוב, כיון שהן באמת מומחיות בתחומן ומכירות ככף ידן את הממלכה שהן באות ממנה וגם מייצגות אותה סופר נאמנה ובהמון אהבה וגאוות יחידה.

דנה חפצדי הירושלמית, מוכרת כבלוגרית טיולים עם הבלוג “העולם על כף ידנה” ונחשבת למומחית בענייני ירושלים, מדריכת סיורי בוטיק בבירה, צלמת מוכשרת בעצמה ומנהלת קהילה שכל כולה סביב ירושלים.

היא מובילה קבוצות רבות של משפיעני תוכן, תיירים וכמובן גם את כל סלבריטי העולם שמגיעים לבירה לסיורים אינטיימים איתה,

שם היא מראה להם את יופיה של העיר על כל מטעמיה, ואחראית בשקט בשקט למהפך שחל בשנים האחרונות במיצוב תחום הבלוגינג ויצירת התוכן כתחום מכובד שעיריית ירושלים היתה הראשונה להעריך ולקדם בזכותה! ועל זה יישר כוח.

וצהלה ברוש, בעלת האתר “צהלה ברוש – סודות זיכרון יעקב” , גם מוכרת כ”מלכת זיכרון יעקב”, שם היא מדריכה סיורים סופר מלמדים וחוויתים כמורת דרך מוסמכת ותושבת זכרון יעקב,

שיצא לי העונג להצטרף לכמה מהסיורים שהעבירה בין היקבים, המוזיאונים ובתי הקפה והעסקים המיוחדים של העיר והיא באמת ידענית ברמה גבוהה,

כל כך אוהבת ומסורה ל”בית שלה” ובעיקר יודעת לפנק ולהנעים את זמנם של כל מי שבאים בשעריה.

המלצה חמה –

ממליצה בחום לעקוב אחר הקהילה שמנהלת דנה חפצדי, ביד רמה – “זאת ירושלים – טיולים, מסלולים, טיפים, מסעדות ובילויים בירושלים ✅, שם תמצאו את כל ההמלצות והמידע הכי רלוונטי לחודש הסליחות בפרט ולכל מה שקורה בירושלים בכלל!

אז לכל מי שקופץ לכותל, זה MAST לעבור דרך הקבוצה של דנה, לטיפים על מלונות, אטרקציות בעיר, הטבות, בתי קפה ומסעדות כשרות, פסטיבלים ועוד.

ולכל מי שרוצה סיור צפוני משגע, תשריינו לכם מקום בטיול הדגל של צהלה בעקבות אהבות אסורות בזכרון יעקב

תוכלו להנות גם מטיול עוצמתי בעקבות נשים מנהיגות בזכרון יעקב, או לצאת לפעילות של גיבוש במשחק המשימות והטעימות “סודות זכרון יעקב” שהוא ממש משעשע מניסיון ומאד מגבש וייחודי.

שורה תחתונה – דנה חפצדי בלוג – “העולם על כף ידנה” | דף הפיסבוק של דנה חפצדי | המלצות לחודש הסליחות צהלה ברוש – סודות זכרון יעקב | דף הפיסבוק של צהלה ברוש | tzahala@ecotour.co.il​ |052-3509529


יאנה דרום – המדריך לשמחת חיים!

קצת על…

הספר החדש של Yana Darom שנקרא “המדריך לשמחת חיים” וכולו טיפים וסיפורים מצחיקים ומרגשים מתוך החוויה של “שימדורה יאנה” כפי שכולם קוראים לה …שהיא אושית רשת של ממש שתמיד מרימה ומשמחת לב באמת.

ובנוסף יאנה דרום האדירה, היא אישה של עשיה ולא רק דיבורים…למרות שיש לה הרצאות סולד אאוט בכל הארץ, בהם היא מעוררת השראה ומשתפת על מסע ההחלמה של מסרטן והחלטה להפוך את הלימון של חייה ללימונענע…

ובמקום בו היא אישית מצאה קושי ואתגר בדרך שלה, היא החליטה לעשות מעשה ולעזור לאחרות אחריה ופתחה חנויות אופנה בחיפה ותל אביב לנשים מחלימות עם עזרים וטריקים שממש מקלים בתהליך הזה ובכך היא הטיבה עם כל כך הרבה נשים ונתנה להם מזור אמיתי.

המלצה חמה –

הספר שלה ” המדריך לשמחת חיים”, כמוה סופר צבעוני ושמח ומתמקד באור ובדרכים לשמח את הלב בכל יום, בטוב וברע

ובעיקר מזכיר לנו שגם בתקופה רועשת כמו שלנו יש דרכים לשמוע מוזיקה פנימית שמביאה שמחה ולרקוד לפי קצב הלב שלך.

שורה תחתונה – האתר של יאנה דרום | אופנה והשראה Fashion and Inspiration by Yana Darom | הסושיאל השמח של יאנה דרום


סדנאות הבית השוות של יהודית הרפז, גיזל ללוש ונורית פיקרסקי משולם, באות עם טויסט מושלם!

קצת על…

שלושת סדנאות הבית של שלוש נשים שונות שנראה לי אפילו לא מכירות זו את זו, שהמשותף להן הוא שהכרתי את שלושתן בטיולים:

את יהודית הכרתי לעומק בטיסה בכדור פורח בשמי הגלבוע כחלק מטיול צלמים של קהילת “פוטוטיפס”.

את גיזל שרה ללוש, ראיתי לראשונה כמוכם בתוכנית “מאסטר שף” אבל הכרתי מקרוב לראשונה בסיור הצרפתי שלי בנווה צדק

ואת נורית הכרתי בדרך לטיול נשים “כנפי רוח” לרומניה שהובילה רות רונן האדירה.(שהיא והסיורים שלה מומלצים בחום לכל מי שמחפשת חברות חדשות או קצת חופש!)

המלצה חמה –

  • יהודית הרפז מעבירה את הסדנה “מאינדונזיה לישראל – אירוח ביתי” בביתה המקסים בבית זית ליד ירושלים, בו היא מספרת את סיפורה המשפחתי תוך שילוב הריחות והטעמים מבית הוריה. והסדנה עצמה היא שם דבר ובאים במיוחד עד ליהודית לטעום ממטעמיה המיוחדים.
  • גיז’ל שרה ללוש מעבירה סדנת בישול טורקית בביתה באשדוד – Giselle Sarah Lellouche . ג’יזל, אישה מלאת קסם והאירוח שלה לבבי, מלא באהבה למטבח והיא מכניסה אותך אט אט לסודות שבתבלינים שלה, בנגיעה בבצקים ובהכרות המעמיקה שלה עם התבשילים הטורקיים המשגעים, שהיא מכינה, ושכמה מהם אפילו בישלה בסדרת “מאסטר שף” עצמה.

  • בסדנה למדנו להכין גווזלאמה, מאפה טורקי משגע וגם עלי גפן וכרוב ממולאים, שקשוקה טורקית עם גבינות ותבלינים, סלט רענן וקיצי עם שילובים מפתיעים ועוד הרבה פינוקים ודברים טובים שישארו לכם כהפתעה.
  • ונורית פיקרסקי משולם, מעבירה סדנאות אפיה מושלמות ויפיפיות בביתה במושב חירות (באמת כאלה עוגיות עוד לא ראיתם!) מבית היוצר של העסק שלה “מדברות מתוקים”
  • ויש אפילו התאמה לסדנת אפיה ללא גלוטן, שזה סופר רגיש ומבוקש בקרב קבוצות ילדים ונוער שמחפשים לחגוג או להתארח במקומות רגישים לצאליאקים או למי שאינו אוכל גלוטן.

והפעם, חייבת להמליץ לכל אוהבי המתוק מבינכן,

ולכל אלו שמחפשים אטרקציה כיפית לשישי בוקר עם הילדים, או רק לעצמכן. תשמרו את הקישור הזה ואת השם נורית פיקרסקי משולם @Nurit Pikarsky Meshulam

הנה 5 סיבות שאני מצאתי שיגרמו לכן לשמור את נורית ואת הסדנאות שלה בחיוג המהיר שלכן ולהירשם כבר עכשיו 052-6596585 למקומות אחרונים בסדנת האפיה שלה לחג ב 8.9.23 ובנוסף לסדנאות הבאות בחגי תשרי .

  • היא שוקוליטרית מקצוענית ויש לה הרבה מה ללמד אתכם על קינוחים קטנים שאפשר לעשות גם בבית שלכם וגם אחר כך בלעדיה:)
  • היא מארחת אצלה בבית סדנאות ומפגשים חברתיים סביב אוכל ואנשים מעוררי השראה, אז תמיד יש לה משהו טעים להציע ליד!
  • היא אדם שהוא מגדלור, יש לה לב ענק, נתינה בשפע והיא אוהבת אנשים ואוהבת לארח ושמחה לבוא לעזרה…וכאלה אנשים פשוט חייבים להעריך ולשמר!
  • היא אישה יצירתית ותוכל ליצור לכם סדנה בהתאמה אישית לאירוע שלכן, בין אם אירוע שישי-נשי, בין אם פעילות להורים וילדים, ובין אם זמן איכות לעצמכן על קפה ומאפה, הרצאה והשראה.
  • היא אשת משפחה מדהימה, אמא בעצמה ויודעת בדיוק ללב שלכם…כשצריך להעסיק ולעניין את הילדים שכבר משתגעים במסכים ותיצור לכן אי בודד כאמהות ונשים, שרוצות קצת הפסקה מהשגעת וקצת זמן איכות לעצמכן. גם היא יודעת שלבחור בעצמנו , זו לא מילה גסה…ואם תתארחו אצלה בבית תרגישו לכמה שעות מלאות את כל הטוב הזה באישה אחת מיוחדת במינה!

ואם אפשר עוד סיבה אישית משלי, שמביאה אותי לכתוב עליה כעת… ולנסות להעביר מהטוב שלה הלאה…

זו הסיבה שכשיצאתי בפרסומים על משאלת יום ההולדת שלי לפני כמה שנים לצאת למסע שהיה חשוב עבורי, העלתי רעיון בין חברים ליצירת “ערך תמורת ערך” והצעתי להעביר הרצאה על סיפור ההחלמה שלי בין שאר הדברים שהצעתי ברשימה…

ונורית הייתה הראשונה שהרימה את הכפפה, אירגנה אוונט בפיסבוק ובוואטס אפ, קראה לכל החברות שלנו והמכרים שלה לבוא אליה הביתה

ויצרה עבורי מרחב מזמין, אוהב ומרגש שבו יכולתי לראשונה, לספר את הסיפור שלי לעצמי וגם לאחרים ואת זה אני לא שוכחת לה.

כי יש אנשים שמאירים לנו את היום בזמנים חשוכים, שנותנים לנו להאמין שיש אנשים טובים באמצע הדרך, שיש אנשים שמפרגנים, שתומכים בחלומות ומשאלות של אחרים,

שמוכנים לתת יד כדי לעזור לכם להגשים את עצמכם. ונורית היא כזאת! (אז תרימו לה:)

שורה תחתונה –

יהודית הרפז – “מאינדונזיה לישראל – אירוח ביתי” | juditharpaz@gmail.com | 054-591-0348

נורית פיקרסקי משולם – “מדברות מתוקים” | 052-6596585 | nuritpm@gmail.com

ג’יזל שרה ללוש – Giselle Sarah Lellouche – סדנאות בישול ואפיה ביתית | 054-5364420 | דף הפיסבוק של ג’יזל שרה ללוש | דף האינסטגרם של ג’יזל שרה ללוש


רות רונן, אנרגייז״ר, יוצרת מסעות נשיים בארץ ובעולם.מנחה סדנאות נשים בגישה האדלריאנית החיובית.

קצת על…

תכירו את רות רונן, והבלוג שלה “כנפי רוח” – טיולי נשים בארץ ובחו”ל . רות היא תופעת טבע. אישה שכל כך מדויקת ביעוד שהיא מביאה לעולם, ממנפת ומחברת בין נשים ולבבות, מדליקה בהם אש כבויה באשר לכל הרצונות והכישורים שיש בהן, ושאולי עם הזמן והחיים הם פשוט שכחו או לא שמו לב.

המלצה חמה –

רות לוקחת את הטיולים שלה ככלי להעיר את הנשים על חייהן, לחזור לתחושה פשוטה של שמחה כמו ילדות, ללמד אותן לפרגן ולפנק את עצמן באוכל טוב, במקומות יפים לנפש ובהקשבה פנימה מתוך השקט שמתפנה כשיוצאים למקומות נפלאים.

יצאתי אחריה לאיטליה, ולשני יעדים ברומניה, והיא תרמה רבות לגדילה ולשמחה הפרטית שלי וכעת היא מקדמת טיולים נוסף לקרנבלים של איטליה, גאורגיה, יוון ועוד

ואתן חייבות לעצמכן מקום בקהילת המלכות של רות שהיא מטפחת ומעצימה…אתן עוד תודו לי אחר כך!😊 (*הטיולים לנשים או לאמהות וילדי בר -בת מצווה)

שורה תחתונה – רות רונן – כנפי רוח – טיולי נשים בארץ ובחו”ל | רות רונן | 054-2075414


לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. יפה גביש

    איזו הפתעה מחממת לב ומרגשת. רואה זכות להיות ברשימה המכובדת הזו. שאפו ענק על ההשקעה, האהבה והרצון לפרגן ולתת במה. תודה רבה❤️

  2. יפעת חן כהן

    כתבה מקסימה, מרגשת ומעצימה!
    תודה רבה על הבחירה ❤️

כתיבת תגובה