הירשמו לסדנת בישול איטלקי עם מיכל מילרד ואיתי נוביק מרומא וברלין עד הבית!

You are currently viewing הירשמו לסדנת בישול איטלקי עם מיכל מילרד ואיתי נוביק מרומא וברלין עד הבית!
מיכל מילרד- מדריכת סיורים ברומא ושפית לסדנאות אוכל איטלקי בזום עד הבית

הזמנתי את אבא ואמא שלי לארוחה במסעדה איטלקית, רק שבמקום בחוץ נפגשנו בבית שלי, ובמקום מסעדה, הכנתי להם ארוחה של 3 מנות שונות של ניוקי. סדנת בישול איטלקי איכותית וכיפית עם השפים איתי נוביק ומיכל מילרד שהעבירו את הסדנה בזום מרומא וברלין…זו חוויה שאתם חייבים לנסות בעצמכם!

סדנת בישול עם מיכל מילרד ואיתי נוביק, שפים מרומא וברלין שילמדו אתכם לבשל כמו באיטליה רק בזום

מה לי ולניוקי?!, הו,טוב ששאלתם! הכל בזכות סדנאות בישול אונליין מבית היוצר של איתי נוביק ומיכל מילרד Michal Milrad שחברו יחד גם מתוך חברות אמיתית, וגם מתוך פזמ של השניים כבשלנים ושפים במקצועם במקביל להיותם מדריכי סיורים קולינרים בברלין ורומא…ובזמן הקורונה כשהתוכניות התבשלו לאט מדי, הם הגבירו את האש על סדנאות אונליין על טהרת הפיצות והפסטות וגם סדנאות של מתוקים וקינוחים איטלקיים מושחתיים!!! וגם…ניחשתם כבר?!,סדנאות ניוקי!:)

ואני השתתפתי לשמחתי בסדנת ניוקי שכזו שכללה 3 סוגים שונים של ניוקי (איך אני אוהבת ניוקי!!!) ביניהם ניוקי תרד ומרווה, ניוקי תפו”א ברוטב גבינות קריספי ומשגע וגם ניוקי ברוטב פאסאטה אדום עם בזיליקום,שמן זית ושום טרי , ולרגע הרגשתי במטבח ממש כמו איזו מאמא איטלקיה!!!

אז הייתי חייבת להזמין את המאמא והפאפא שלי לבוא להנות מכל הטוב הזה!

הצצה להרשמה אונלין:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158185636577144&id=716482143

ולמרות החשש הסביר שהסברתי אותו לפני הסדנה לאיתי ומיכל, שזה אולי רמה גבוהה מדי בשבילי, כי אני די בשלנית למתחילים… למרות זאת, הצלחתי לסיים לבשל את 3 המנות השוות האלו של ניוקי בסגנון איטלקי ולהרגיש גאה מאד ביכולות הבישול שלי שכל סדנה כזו רק מעצימה אותם עוד ועוד ראיתי בסדנת הזום הזו מגוון גדול של ריבועי בשלנים, בוגרים וגם די צעירים והתרשמתי בעיקר מהטרנד של משפחות שעולות יחד משש עד שמונה בערב לסדנאות של מיכל ואיתי כדי לבשל לעצמם ביחד ארוחת ערב מושקעת בתור משהו משפחתי מגבש…וזה די הגניב אותי.

ובעיקר קלטתי שאחד הדברים שהם מצליחים לגרום לכולנו להרגיש זה את אהבה שלהם לאוכל, את הסקרנות לדעת קצת יותר על תהליכי בישול ואת הכיף שבעירבוב והעמקה בכל אחד מהמרכיבים. איתי ומיכל מצליחים לגרום גם לסקפטים בינינו לבשל בביטחון עצמי במטבח, וזה לא דבר של מה בכך.

זה סופר פאואר קאפל אמיתי של שניים שאוהבים את מה שהם עושים ואת זה אפילו הקורונה לא יכולה לקחת מהם!ולנו נשאר רק להתחבר אליהם ולאהבה הקולינרית הזו, להצטרף לקהילה שלהם של אנשים שחוזרים שוב ושוב ומרגישים איתם לגמרי בבית. לפחות עד שהקורונה תחלוף, ואז כבר נוכל לקפוץ לבקר ולטייל איתם בלייב בסיורים הקולינרים שלהם ברומא .

https://www.instagram.com/p/CHtYnk1nCnt/?utm_source=ig_web_copy_link

כמו הסיור שיצא לי להצטרף למיכל מילרד ברומא וסיפרתי עליו כאן או לקפוץ לסיור וארוחה בברלין עם איתי, שעדין לא הספיקותי אבל זה לגמרי ברשימה לשנה הבאה בשאיפה…תראו ביעדים האלה כדרך להחליף את המפגש הוירטואלי בממשי ועל הדרך להכיר אנשים שאני בטוחה בוודאות ומניסיון אישי והכרות איתם, שהם יגרמו לכם לכמה שעות להרגיש אתם מקומיים ומתבוננים דרך העיניים, הטעמים והריחות שישאר איתכם לתמיד! עובדה שאני רק חושבת על זה וטעם של הקפה מהטאצה דה אורו והמאפה המושחת הזה פה של ה- Maritozzo ישר מתערבבים לי בפה כאילו זה היה אתמול:)

מתוך החוויה שלי ברומא עם מיכל מילרד

איך להביא את רומא וברלין אליכם למטבח?

עד שזה יקרה, מציעה לכם ולי ובמיוחד לכל אוהבי הטיולים בינינו, להתעדכן בלוח הסדנאות לחודש הקרוב עם סדנאות חורף חמות במיוחד, ואוטוטו גם יושקו סדנאות שוות ומטוגנות לחנוכה לגדולים וקטנים..ככה שכדאי לכם להכנס לאתר שלהם ולדפי הפיסבוק, לקבל חשק והשראה ולהרשם לסדנה הקרובה!

כי אם אי אפשר לקפוץ לחו”ל, או לצאת לאכול בחוץ עדין..תביאו אותו אליכם למטבח!

הנה דרך אחת, דברו איתם:)

*איתי נוביק- בעל הבלוג- foodelements

https://www.foodelements.net

https://www.facebook.com/novik.itay

איתי נוביק מסביר על רוטב הפאסאטה

*מיכל מילרד- בעלת הבלוג-eating the world

מתוך האתר של מיכל מילרד- https://www.eatingtheworld.org/about

כנסו לנכסים הדיגיטליים שלה ותתרשמו בעצמכם:

htps://www.eatingtheworld.org/about
https://www.facebook.com/chefmichalmilrad/https://www.eatingtheworld.org/

https://www.instagram.com/michalmilrad/

מיכל מילרד בפעולה

אנחנו אוטוטו חוגגים חצי שנה שבהם אנחנו מעבירים לכם את מיטב המטבח האיטלקי המסורתי!

כבר כמעט חצי שנה שאתם מתארחים אצלנו במטבח בארץ המגף ובמקביל פותחים בפנינו את המטבח הפרטי שלכם.

כבר כמעט חצי שנה שאתם בוחרים בנו כל פעם מחדש ללמוד מאיתנו אוכל איטלקי מהו, איך מכינים פיצה ממש כמו פה ברומא, איך מכינים פסטה ( ולא לא צריך מאממא איטלקיה שתלמד אתכם את זה..

סתם שתדעו נספר לכם סוד… כל האמהות האיטלקיות והסבתות שאני מכירה, ואני מכירה כאן הרבה כולן קונות את הפסטות שלהן מוכנות בסופר😂😂)

סדנאות הקונספט שלנו שכבר מזמן הפכו לסדנאות הכי נמכרות כגון הניוקי, פיצה, רביולי וממש בקרוב מתחילים גם סדנאות חורף מחממות מנחמות ובעיקר עם טעם איטלקי משובח

אז הינה לכם רשימת הסדנאות הקרובה לחודש דצמבר.. וממש השבוע אני מבטיחה לכם פירוט על מה הולך להיות לנו פה בינואר.. רמז הולך להיות מטורף!! רמז.. סדנת לחמים איטלקית😱😱😱 רמז נוסף סדנת קינוחים יומית מטורפת..😱😱 ועוד.

הסדנאות שלנו ממשיכות לעלות 7 יורו לסדנא רגילה ו15 יורו לסדנא כפולה.

בנוסף אנחנו עדיין ממשיכים בסדנאות לקבוצות, לוועדי עובדים וסדנאות פרטיות

לוח הסדנאות הקרובות –

27.11 יום שישי בשעה 11:00 שעון ישראל ניפגש לסדנא שכולה מאפי פסטה חלבית לחלוטין.

נכין לזאניה “ראגו״ צמחונית שאף אחד לא יאמין לכם שאין בפנים בשר

נכין קנלוני של גבינות ותרד ברוטב בשאמל עשיר וטעים

3.12 בשעה 18:00 שעון ישראל

סדנא מתנה שהענקנו לכל מי שהיה שם איתנו מהיום הראשון שהאמין בנו וממשיך איתנו לכל הסדנאות.

אז זאת הדרך שלנו להודות לכם.

פותחים את החורף עם סדנא חורפית במיוחד

4.12 בשעה 18:00 שעון ישראל

סדנאת חורף חמה מנחמת וטעימה במיוחד והפעם מרק ריבוליטה וריזוטו פיטריות

7.12 בשעה 18:00 שעון ישראל נפגש לסדנא שכבר מזמן הפכה להיות הסדנא הכי מבוקשת שלנו סדנת הניוקי שלנו

נכין 3 סוגים של ניוקי- אלה רומאנה , ניוקי ממולאים בגבינות סטייל סורנטינה ונודי טוסקנים ברוטב חמאה מרווה ומלא פרמגין

11.12 יום שישי בשעה 11:00 שעון ישראל ניפגש לסדנאת החנוכה המיוחדת שלנו – נכין את הבומבה האיטלקית ,כן כן גם לאיטלקים יש סופגניה מושחתת במילוי קרם ווניל סמיך ועשיר , נכין את הסטרופולי הנאפולינטנים שלא תפסיקו לנשנש ונכין ניוקי מטוגנים. שווה ביותר

15.12 בשעה 18:00 שעון ישראל שוב במיוחד למי שלא הספיק או לא יכל- סדנת חנוכה מיוחדת –

נכין את הבומבה האיטלקית ,כן כן גם לאיטלקים יש סופגניה מושחתת במילוי קרם ווניל סמיך ועשיר , נכין את הסטרופולי הנאפולינטנים שלא תפסיקו לנשנש ונכין ניוקי מטוגנים. שווה

ביותר

18.12 יום שישי בשעה 11:00 שעון ישראל ניפגש לסדנת פסטות חדשה וטעימה – נכין פסטה אחת מהדרום עם רוטב פסטו פיסטוק ופסטה מהצפון עם רוטב רוזה משכר

22.12 בשעה 18:00 שעון ישראל סדנת הרביולי שלנו חוזרת והיא כולה צמחונית , מיוחדת וטעימה

נכין רביולי קפרזה מבצק עגבניות וטורטליני במילוי פיטריות

29.12 בשעה 18:00 שעון ישראל חוזרים בשנית על סדנת הסטריט פוד שלנו והפעם גם היא בגרסה צמחונית – נכין כיס פיצה, תבשיל קפונטה בתנור וסופלי אל טלפונו מושחת ביותר

לינק להרשמה לסדנאות:

https://www.foodelements.net/cook-berlin


ולסיכום-

רגע לפני הסגר השלישי לתקופת הקורונה שלנו, ורגע לפני השגעון עם הילדים בחנוכה או עם עצמכם מול כל הפנאי הזה, תעשו לעצמכם טובה. תצאו למסעדה איטלקית! כנסו ללינקים כאן ולדפי הפיסבוק של מיכל מילרד ואיתי נוביק ופשוט תרשמו לאחת מהסדנאות האדירות שלהם וככה לפחות לכמה שעות טובות ביום, לא תיהיו לבד! אלא תתמלאו בתחושת יחד עם בשלנים חובבים כמוכם ועם שני שפים שמשדרים מהעולם ישר למטבח שלכם, וקולעים לקצב שלכם, להבנה או אי הבנה במרכיבים ובטכניקות בישול ומנסים לתת לכם תחושה הכי טובה שבעולם שאתם לגמרי יכולים למשימה! שאתם לגמרי מוכשרים למטבח! (גם אם תמיד אמרו לכם שלא!:) ובעיקר שגם אם יש קורונה בחוץ ואי אפשר לזוז, או לבלות, או לאכול בחוץ או סתם להתאוורר…הנה דרך מגניבה ומקורית לעשות את זה!… והכי חשוב היא קלה לתפעול, ומצוינת לכיס!

בהמלצה חמה ממני כמו ניוקי שהוציאו מהתנור:)

דנה סתוי

כתיבת תגובה