פרק 5 -מה לעשות בזול עם הילדים בחופש הגדול בעידן קורונה?-לקפוץ לעמק חפר!

You are currently viewing פרק 5 -מה לעשות בזול עם הילדים בחופש הגדול בעידן קורונה?-לקפוץ לעמק חפר!

תחנה 3- גלריה זוזו להנעה תרבותית

תכירו את רותם אנגלמאייר, בוגרת מקסימה שלי ויוצרת מוכשרת מאד שהכרתי עוד מימיי כרכזת נוער בנווה צדק, עוד כשהיא היתה בערך בכיתה ט’ וכיום היא כבר אישה צעירה וברוכת כישרונות ומעלות טובות (הלב הכי חם שאני מכירה!) וגם אמנית צעירה בראשית דרכה שהולכת בעקבות הוריה, היוצרים והאמנים, גילה וזאב אנגלמאייר המוכרים בעולם האומנות בישראל.

רותם מזמינה את כל שוחריי האומנות בקהל, להצטרף אליה ולאביה, זאב לתערוכה מיוחדת במינה שעלתה בגלריית “זוזו”, שנחשבת מובילה וחמה בסצנת האומנות הישראלית. התערוכה באה לתת במה לאומנים מוכרים וילדיהם, והיא תיהיה פתוחה מה- 10.7-22.8.2020 .

הבוגרת המוכשרת שלי , רותם אנגלמאייר , מופיעה עם אביה זאב אנגלמאייר בגלריית זוזו בחודש יולי- אוגוסט 2020

5 דברים שלא ידעתם על גלריית זוזו:

1. הכניסה בחינם למבקרי הגלריה!

2.זו גלרייה שמאפשרת גם לאומנים להציג בחינם, ללא עלויות, מתוך רצון ומודעות של בעלי הגלרייה לתמוך באומנות ובאומנים!!!(לאמנים בקהל, זו הכתובת עבורכם!)

3. “זוזו” הינה גלריה משפחתית השייכת למשפחה המתפעלת ציוד כבד הכולל : טרקטורים, מכבשים ועוד) ובעלת הגלרייה ומובילת היוזמה, תמי הינה בת המשפחה אשר החליטה לקחת מבנה ובזמן שהמשפחה משקיעה בחומר, היא משקיעה ברוח ופותחת גלרייה לאומנות שנגישה ומזמינה לכולם!תמי היא אחראית הלוגיסטיקה במקום, ויש לה אוצרים מקומיים, ובנוסף מתפעלת 6 תערוכות בשנה.

4. הגלריה פתוחה לכולם ושעות הפתיחה שלה באתר- https://www.zuzugallery.com/ומאפשרת גם קבוצות מאורגנות לילדי גנים, בתי ספר, קבוצות אומנות ועוד

5.זוזו- שם שמניע לפעולה, וגם מתקשר לעסק המשפחתי שהכלים הכבדים מזיזים ויוצרים כבישים ונתיבים. הגלריה באה להציג אלטרנטיבה מקומית של אומנות לתושבי אזור עמק חפר והסביבה, במקום רק תל אביב וכולם מרוויחים מהיוזמה הברוכה הזו!

אז קדימה, זוזו! מוזמנים להתעדכן בתערוכות המתחלפות ולגלות כמוני, תערוכות מקוריות, יזמות עם ערכים ותחושה שיש מי שהאומנות והיצירה חשובה לו בימי שגרה ובמיוחד בימי קורונה כמו אוויר לנשימה!…

וזה דבר שראוי להערכה וגם להמלצה!


תחנה 4 – מסעדת אלמגרו

לשמחתי יצא לי לשבת במסעדת אלמגרו –https://m.facebook.com/almagrocafe/ כחלק מסיור בלוגרים מטעם איגוד כתבי הבלוגים בישראל והתיירות הכפרית של עמק חפר וטעמתי בעצמי מכל הטוב שיש להם להציע ולהרעיף על מי שנכנס לממלכה שלהם וישר התאהבתי!

המסעדה נמצאת בעמק חפר, במובלעה ירוקה אבל ממש ליד מרכזי הערים והאוכל עצמו ממש טעים, לפני הכל!, התפריט משלב בראנצים שווים סלטים ומאפים טרים, ארוחות בוקר מפנקות, עם חומרי גלם מתוצרת מקומית , גבינות טובות, ירקות ומטבלים שיגרמו לכם להבין שזו לא מסעדה רגילה, זה קולינריה עם טויסט, שילוב של מטבח ישראלי וארגטינאי, חיבורים ומיזוגים.

זכיתי להכיר בעלי המסעדה, האחים וורבוף המוכשרים ואפילו את אימא שלהם שבאה לבקר באמצע היום וקיבלנו אותה בתשועות רמות! היא , כמו כל אמא אווזה באה לתמוך מקרוב בגוזלים, לראות שכולם מסתדרים, לעזור במה שאפשר ולחלק אהבה בשפע, כמו הילדים שלה. והם למדו ממנה לתת אהבה, ויחס אישי, עם הומור וקריצה ובעיקר תחושה שאתם חשובים ושאוכל עושים באהבה, או שלא עושים בכלל!

יש בה עסקיות לצהרים שמתאימות גם לטבעונים וצמחונים וארוחות ערב ששמם הולך לפניהם בתור מסיבה ממש טובה של בשר ארגנטינאי שמתאים בול לכל אוהבי הבשר והקארנבורים מבינכם:)

זה סיפור על משפחה בישראל שמנסה להשתמש בכל הטוב שיש לה כדי להצליח לעבור גם את משבר הקורונה הזה. ובמקום להסתמך על הרשויות לישועה עד שתבוא, הם לקחו יוזמה ופנו ללקוחות האהובים שלהם, ולקהילה סביבם והזמינו אותם לרכוש מראש דרך מימון המונים, בראנצ’ים, כרטיסיות קפה ומאפה שיהיו לכם לכל פעם שתעברו באזור ותרצו בטו גו, וגם ארוחות בשרים ארגנטינה סטייל, ארוחות חברים ועוד

והכל כדי שיהיה להם תזרים מזומנים ויכולת לשלם לעובדים ולספקים שלהם שהקורונה והמצב לא הקפיאו את הצורך לשלם את ההוצאות השוטפות והמסים. אז במקום להתיאש מהמצב, הם נלחמים!

וההדסטראט שלהם – https://bit.ly/38nxMbn הצליח לגייס את כל הסכום המתבקש, וחשבתי שזה יכול להיות מצווה ותמיכה די יפה, אם נזמין גם אתכם להגיע, לאכול ולתמוך בהם בדרך שלכם, כדי שימשכו את התנופה.

אלמגרו, הראשונים 21 חיבת ציון, 04-8628268‏, א’-ה’ 16:00-7:00, שישי 15:30-7:00, כשר ללא תעודה (מה-14 ביוני יפתחו בחמישי ומוצ”ש עד 23:00 ובהמשך אלו יהיה שעות הפתיחה בכל ימי השבוע)


ולמי ששואל את עצמו בשביל מה? הרי יש כל כך הרבה עסקים ומסעדות שנמצאים כרגע בקשיים?!

הנה סיפור קטן ויפה שדרכו תצליחו אולי יותר להבין….

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

*משליך כוכבי הים*

איש צעיר הלך על חוף ים בזמן הזריחה.מרחוק הוא הבחין באיש זקן. “האם הוא רוקד? מה הוא עושה?” שאל את עצמו האיש הצעיר.בעודו מתקרב לזקן, הוא הבחין שהוא מרים כוכבי ים שנתקעו על החוף לאחר שעברה הגאות ומשליך אותם חזרה לאוקיינוס.האיש הצעיר הביט בפליאה באיש הזקן שהשליך כוכב ים אחרי כוכב ים לעבר גלי הים.כשהוא מבולבל, שאל הצעיר את זורק הכוכבים “מדוע אתה עושה זאת?”הזקן הסביר לו בנחת שכוכבי הים ימותו אם הם יישארו בשמש הבוקר החמה.האיש הצעיר הביט הרחק לאורך החוף הארוך “אולם יש כאן אלפי כוכבי ים, אתה לא תוכל להחזיר את כולם לים, אז מה זה כבר משנה?”חייך האיש הזקן, הביט על כוכב הים שבידו ובעודו זורק אותו בבטחה לעבר גלי הים, אמר: “עבור כוכב הים הזה זה משנה”.

הסיפור מתורגם מאנגלית מ – (1969) EISELEY
מתוך אתר – http://achy.org.il/my/index.php/tzuparim/367-2017-09-06-15-12-13

הבנתם?, יופי…עכשיו כנסו ותעזרו להחזיר אותם בחזרה ל(חי)ים- אלמגרו- ALMAGRO

וזכרו, תתמכו במסעדנים שלנו, לכו לשתות או לאכול בחוץ, ופרגנו להם כדי שישמרו על ראש מעל המים עד שהקורונה תגמר. כי גם אם המצב מאתגר,תרבו בנדיבות ובמעשים קטנים וטובים…זה כמו קארמה טובה…תמיד חוזר אליכם כפליים:)☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


כתבה ב”וואלה אוכל” על מסעדת אלמגרו-https://food.walla.co.il/item/3159952 עוד על חוויות והמלצות בעמק חפר ניתן לראות בסרטון הזה- https://youtu.be/-hyw9YrfRmU וגם בדף הפיסבוק שלי DANA TIME

רגע, בא לכם עוד?, יופי, מוזמנים לעמוד הבא בו אשתף אתכם בהמלצות של כמה בלוגריות טיולים שאני אוהבת שכתבו בנדיבות על עמק חפר ומשלימות אותי נפלא עם המלצות למבשלות בירה, יקבים, מוזיאונים מיוחדים ובתי עסק למלאכה בתוך קיבוץ, ועוד הרבה דברים יפים וטובים…

כתיבת תגובה