הייתם כבר בסיור צילום? בעין כרם? ועוד בזריחה?-זה בדיוק בשבילכם!

You are currently viewing הייתם כבר בסיור צילום? בעין כרם? ועוד בזריחה?-זה בדיוק בשבילכם!

והפעם אנחנו קופצים לעין כרם ומפרגנים לויקטור זיסלין, צלם מוכשר ומדריך סדנאות צילום שהצטרפתי אליו אחרי שחמדתי כמה תמונות שצולמו בקבוצות קודמות שהוא לקח לעין כרם.

אבל לפני הכל אציג את עצמי למי שחדש פה ואצלי בדף, שמי דנה סתוי, אשת חינוך, צלמת ובלוגרית טיולים בארץ ובעולם, ובעלת הבלוג “זמן איכות” –www.danatime.com ובדף הפייסבוק –DANA TIME שטיסותיו קורקעו בגלל הקורונה אז במקום זה פתחת בפרויקט שכולו פירגון לתוצרת הארץ שלנו. והפעם, הפירגון נבע מהתנסות וחוויה אישית!

למה לצאת לסיור צילום בזריחה בעין כרם ועוד עם ויקטור ולא לבד?

כי בעבר הייתי קופצת לעין כרם לעתליה עין מור לבראנצ”ים הסודיים שלה או לסיורי האוכל הייחודיים שהיא מעבירה שם כבת המקום, עליהם ועל 5 המלצות חמות נוספות, לדברים שכדאי לעשות בעין כרם שיתפתי כאן- https://bit.ly/31GWTUb אבל הפעם הפירגון מתמקד בצילום שהוא החוויה העיקרית וסדנת הצילום הזו של ויקטור זיסלין נחשבת מבחינת לוקישין לדובדבן שבקצפת.

אז מודה שגם אני רציתי להכיר את הלוקישנים החמים של וויקטור זיסלין והבאמת מרהיבים בעין כרם ולכן הצטרפתי לפרדי וגילה, חברי לצילום שהמליצו בחום, ויחד הדלקנו את השמש בארבע וחצי בבוקר וקפצנו לראות ולצלם את הזריחה עם ויקטור וקבוצתו בשבת השכם בבוקר בזמן שכולכםםםם ישנים!

אז מצרפת סרטון קצר שערכתי מכל הכיף שעשינו שם, כולל את צלצולי הפעמונים שמשמיעות הכנסיות מסביב עם הזריחה והשחר…באמת רגע שכולו קסם וחוויה.קישור לסרטון על החויה שלי מסדנת הצילום בעין כרם:

הצצה לכל הכיף שעבר עלי בסיור צילום בזריחה בעין כרם

מה אפשר לעשות בעין כרם בזמן קורונה חוץ מלצלם?

ואומנם, כמטיילת מדופלמת וחובבת עין כרם בעצמי, הבחנתי מהשיטוט שלנו בה שעין כרם עוד לא חזרה לעצמה מבחינת הסגר והקורונה, ודי הפכה לעיר רפאים, במיוחד בשבת…שבעבר זה דווקא היה יום השיא של התיירות בה.אבל לכל מי שבא כמוני, להתמקד בצילום ובטבע…כמו הזריחה והיציאה ללוקישנים באוויר הפתוח ובין הנופים היפים שלה, אז תוכלו להנות ומאד למרות שהחנויות ובתי הקפה עדין סגורים.

מה שכן, מצאנו גלידריה פתוחה…אז זה לכל ההורים שבינכם שירצו לקפוץ עם הילדים לטיול שבת במעין מרים, ועל הדרך לקנות גלידה ליד ולשבת בבוסתן ובשביל המעין שיצרה הקהילה של עין כרם עבור תושביה ומבקריה. וגם יש ממש ליד מעין מרים מעדניה פתוחה של “הברסרי” של עין כרם…שאומנם לא פתוחה כבית קפה ומסעדה כמו פעם…אבל בינתיים היא יכולה לספק לכם יופי של מוצרים איכותיים לפיקניק בבוסתן ואנחנו גם יצאנו משם עם קפה משובח טו גו, וגם קצת גבינות ברי ומנצגו, וגם ארטישוקים שווים ודבש מתוצרת מקומית.

אז חזרנו די מרוצים!


ולסיכום,

בחזרה לענייני הצילום שלשמם התכנסנו…אני מזמינה אתכם, אם אתם חובבי צילום בעצמכם, מתחילים או מתקדמים… לפרגן לויקטור בדף שלו ושל קהילת הצילום שהוא מקדם “פוטוטיפס” שתופסת תאוצה באמת יפה ומרגשת בתקופת הקורונה במיוחד. (מעל ל3.3K)

ויקטור הוא אדם שקט, נדיב מאד במידע ורוצה מאד ללמד ולהעשיר אתכם, עובד בשקט ובקדחתנות מאחורי הקלעים ויוצר כל הזמן ערך ותכנים חדשים, וגם מרכיב סדנאות חדשות מותאמות קורונה בהתאם להנחיות המשתנות, והוא מעלה גם הרבה הרצאות לזום ב-ח-י-נ-ם לשירות הקהילה שלו והעשרתה. שזה שאפו אמיתי!!!מכיון שויקטור דואג להעניק מקום ומשבח או מכוון צלמים וצלמות שרוצים לשתף ביצירות שלהם בקהילה ושמחים למשוב בונה ומקדם.הנה הקישורים ומגיע לו שנפרגן!


הנה פינת הפירגונים:

פוטוטיפס – קהילת צילום ישראלית-https://www.facebook.com/groups/phototipsisrael/?ref=share

ויקטור זיסלין-https://www.facebook.com/victor.zislin

דף צלם עסקי –https://www.facebook.com/VictorZiProfessionalPhotographer/

כתיבת תגובה