בואי נמלט מן האספלט והקורונה, בואי לאילת!

בואי נמלט מן האספלט, בואי לאילת…אומנם הקורונה השביתה כמעט לחלוטין את העיר התיירותית הזו. אבל הנה ניצנים של פיתוח וצמיחה מחודשת נראים באוויר. והפעם אנחנו שמים זרקור על דבריו המשמחים של דויד קישקה, יזם ויועץ קולינרי מוכר בעולם הפודיז והתרבות-https://www.davidkichka.com/

המשתף לגבי מיזם עצום שמתחולל בעיר בקרוב וקורם עור וגידים:

אטרקציה חדשה באילת

“אילת על המפה! וגם קולינרית!!

מקימים את ״פארק הטרמינל”-

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1198891420511729&id=100011726467379

איפה ?

על חורבות שדה התעופה הישן, שבכניסה לעיר. זוכרים?…פרוייקט מדהים של עיריית אילת ושל החברה הכלכלית של העיר, שאני גאה ונלהב לקחת בו חלק ולהיות אחראי על כל הצד הקולינרי- מהתכנון האסטרטגי דרך הגדרת התמהיל, הייעוץ והליווי לאורך כל השלבים. מרתק!על כל התכנון האסטרטגי והפרוגרמה של הפרוייקט כולו מנצח ביד רמהNir Levlovichולעונג לי לעבוד איתו.אז מה מתוכנן?!📐🖊על פני 150 דונם יוקמו:לונה פארק עם אטרקציות ייחודיות.🎡🎢מוזיאון רכבי אספנות ראשון מסוגו בישראל.🏎🚎מתחם הופעות.🎤🎼תיאטרון.🎭🎪מלון בר השגה.🏩🌄וגם… מתחם אוכל!

מה הולך להיות שם?

🦴🥙🍭מתחם(נקרא לו כך כרגע) מעוצב ועדכני ובעיקר נעים וטעים שיהווה דסטיניישן לכל דבר , לתושבי העיר ולתיירים הרבים שממלאים אותה, מישראל ומחו״ל.תמהיל של סטריט פוד עם שוק חומרי גלם שונים ועולם שלם של קולינריה , יין , אלכוהול ותוכן תרבותי ועדכני, שמנוהל לאורך השנה.אנחנו בשלבים מתקדמים ועסוקים בחשיבה על היזם הנכון שיהיה שותף של החברה הכלכלית במיזם וגם במי היזמים שראויים ויכולים להיות שחקנים מבטיחים בתחום האוכל שם.

מתי?

רגע לפני הסגר, בעודי עומד בתוך מגדל הפיקוח הנטוש של הטרמינל וצופה לעבר הים האדום,יכולתי כבר ממש לדמיין זאת קורה ויש משהו שמרטיט חושים, בתוך משימה שכולה חזון וחלום , שממש יוצא לדרך.

העבודה בעיצומה ושום נגיף או סגר לא עיכבו או יעכבו דבר .יהיה כמובן מכרז מסודר בקרוב, אבל חשבתי שיהיה נחמד כבר לבדוק דופק כאן בפייסבוק.אז מוזמנות ומוזמנים לפנות אלי או להפנות אלי תותחים כבדים וכישרונות מבטיחים.ואפשר גם לקבוע להפגש שם ממש בתחילת נובמבר, כי פותחים שוב את העיר!

שבוע טוב 😍🙏🏻

משהו חדש מתבשל באילת

נאחל לאילת לחזור לדופק יציב ולנשימה עצמונית ללא קורונה עם חזרת המסחר, המלונאות, העסקים, והתיירים אט אט למחוזותיה.

ובינתיים, נתענג על שיר בוסה נובה קטן שמזכיר כמה היא מיוחדת וכמה צריך להשקיע ולטפח אותה

בואי לאילת- בוסה נובה נוגה של ליאור יאניי

אילתRed Sea Jazz Festival Eilat – פסטיבל ג’אז בים האדום אילתאילתוואלה! תרבות ובידורמרכז תיירות אילתתיירות קוםבלוגרים ישראלים: תמיכה, שת״פ ומוטיבציהטיולים בסטיילטיולי צעירים יאנג טרוולינג – Young Travelingמטיילים – בלוגרי תיירות

כתיבת תגובה