מרתון צילום בנייד לילדים ונוער- להפגת השיעמום בקורונה!

You are currently viewing מרתון צילום בנייד לילדים ונוער- להפגת השיעמום בקורונה!

הנה זה בא, הפתרון האולטימטיבי שלכם להפגת השעמום בתקופת הקורונה!

מרתון הצילום בנייד שיצרתי מתאים לילדים ונוער בגילאי 10-16 (*בשאיפה נחלק לקבוצת צעירים 10-13 וקבוצת בוגרים 14-16, אז נעדכן בהתאם להרשמה עצמה!) שאוהבים לצלם ורוצים לטפח את התחביב הזה, מעוניינים למלא את הפנאי ביצירתיות ועניין וגם להתחבר לקבוצה של חברה כמוהם שאוהבים לצלם והולכים לאתגר ולהדליק גם אותם במרתון אדיר בן שבוע ימים, מיום ראשון ה-25.10 ועד יום חמישי ה-29.10.כלומר, חמישה ימים של פאן ומרתון צילום בנייד!


איך זה יעבוד?

המרתון יתנהל בקבוצת וואטס אפ סודית בה נפגש באונליין בכל יום בשעה 17:00 בשעת השקיעה הגדולה למשך שעה עד שעה וחצי של פעילות ושיח משותף. ובה אזניק אתכם למשימה יומית מאתגרת וכיפית ואלמד בכל פעם טכניקה אחרת או שימוש באפליקציה מסוימת דרך סרטונים והדגמות, כך שיהיו לצלמים ולצלמות 24 שעות לביצוע המשימה…כלומר, יוכלו לצלם בזמנם החופשי ולשלוח עד הדקה האחרונה לסיום האתגר.

וכך בשאיפה גם ישתפרו מבחינת צילום וגם הזמן הפנוי והשעמום יתמלאו באמת ב”גוד טיים”!

הנה הצצה למרתון הקודםhttps://www.youtube.com/watch?v=nmiDYwuyzuo…

ההצצה לסיכום מרתון עידוד בבידוד עם דנה סתוי

למה כדאי להרשם? – הנה 5 סיבות טובות :

  1. מכיון שמשעמם לכם ולילדים שלכם! ( וכמה אפשר עוד לטפס על קירות???) ואתם מחפשים לתת לילדים שלכם ערך וקצת הרגשה של כיף וקלילות בתקופה הרצינית מדי והדחוסה הזו!
  2. מכיון שהם הולכים לאיבוד בכל הזום הזה והלימודים בלי אפשרות לאוורר, אז כאן אנחנו מציעים פעילות מרתונית בת שבוע בחברותא יצירתית וכיפית ובאווירה מלאת אתגרים ומשימות יומיות משעשעות.
  3. כי זה יאפשר לכם לשתות קפה בנחת במשך שעה וחצי ביום לפחות בזמן שמישהו אחר, נאמר אני, שמנוסה בהדרכת נוער וצעירים ומלאה רעיונות כרימון בצילום בנייד אעסיק אותם בשבילכם!
  4. כי זו הזדמנות לחזק את התחביב של הילדים שלכם שאוהבים לצלם את עצמם או את המשפחה והחברים ברשתות החברתיות שלהם או לעצמם. וכאן הם יוכלו לפחות לטפח את התחביב ולשדרג את היכולות שלהם דרך תכנים וטיפים חדשים בצילום
  5. ואחרון ובעיני גם הכי חשוב והסיבה הפרטית שלי ליצירת המרתון הזה, כי זו הזדמנות במיוחד בתקופת הקורונה בה נדמה שהסגר הוא לא רק פיזי אלא גם פנימי, וכאן נתרגל יום יום לחפש את שמחת הפרטים הקטנים, את היופי שסביבנו, את הפשטות והפלא שקורה לנגד עינינו ולעודד בכך הרגשה טובה יותר ובריאה יותר לחיים ובכלל.

השתכנעתי!, מה את מציעה?-

עכשיו שאני ואתם בפוקוס נעשה זום אין לתוכנית המרתון! (תודו שזה היה מתבקש לשלב קצת הומור צילום!:)נסביר מה עליכם לעשות ב-3 שלבים קלים:

  1. הרשמה- שלחו לי וואטס אפ לסלולרי 050-5418675 ורשמו את ילידיכם למרתון הצילום, תוך ציון הגיל, ורמת הצילום שלו או שלה. וודאו שיש להם סלולרי תקין עם מצלמה טובה ואפשרות להוריד אפליקציות בחנות הסלולרי.
  2. תשלום– הסדירו תשלום מראש דרך אפליקציות תשלום בביט או פייבוקס או דרך הלינק בבלוג כאן- https://bit.ly/3dzPB9F , בסך 250 ש”ח בכדי להבטיח את מקומכם בקבוצה האינטימית הזו. ושלחו לי את אישור התשלום כדי שאאשר את השתתפותם.
  3. חיבור לקבוצה הסודית– שילחו לי את מספר הסלולרי של ילידכם בנייד שהם עתידים לצלם ולהתחרות, וזאת בכדי שאצרף אותם לקבוצת הוואטס אפ הסודית שלנו למשך כל המרתון.שם גם יקבלו את המשימה היומית, יכירו את חבריהם לקבוצה, יקבלו גישה בלעדית לסרטוני הסבר על אפליקציות וטכניקות צילום מיוחדות שיתנסו בהם בשבוע הזה ויקבלו ממני הנחיה וליווי אישי בוידיאו צ’ט ובשיחות קבוצתיות ואישיות לאורך כל השבוע שלנו יחד ועוד

ולסיכום, מילה אישית ממני-

כאשת חינוך ומדריכת קבוצות מזה 20 שנה בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי, וכצלמת סטילס, ווידיאו וכמובן גם צילום בסלולרי, שרק התעצם לי בשנים האחרונות בשל היותי בלוגרית טיולים ומסעות מנוסה שמשתמשת ועורכת את התוכן שלה, הטקסטים, הסרטונים והתמונות בנייד במדיות החברתיות השונות.

אני מאמינה שתקבלו תמורה מלאה בעבור ההשקעה שלכם גם מבחינת המרתון ומה שהכנו עבורכם (ואתם מוזמנים לקרוא את תוצאות הסקר של המרתון צילום האחרון כדי לראות בעצמכם!) וגם מכיוון שהילדים שלכם ילמדו לערוך סרטונים וליצור קולאז’ים, שיסגרו לכם את פינת סרטוני המשפחה בחגים ובימי ההולדת והאירועים העתידיים, אז כבר ההשקעה חוזרת בכפולות 🙂

דנה סתוי

ויש עוד הרבה הפתעות טובות כמובן, שיגיעו בהמשך…*רמז, לכל משימה ואתגר יומי יש גם מנצחי אתגר עם תעודות והכל, אז יש סיכוי שילידכם ירוצו אליכם בהתלהבות ויראו לכם שקיבלו מקום ראשון על הסרטון/קולאז’/תמונה שלהם המעולה! וזה כבר בוסט אדיר לביטחון העצמי ומרתון מהיר בדרך להעצמה.

אז סיכמנו הכל?, יופי!

דברו איתי כבר עכשיו והבטיחו את מקומכם במרתון כי מספר המקומות מוגבל ל-12!

דנה סתוי – 050-5418675

*ודרך אגב, ממש אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה ותעבירו הלאה כדי שנגיע לכמה שיותר ילדים והורים שישמחו להזדמנות הזו להתאוורר ביחד איתי:)

ואל דאגה, קראתי את המחשבות שלכם ובקרוב גם אשיק את מרתון הצילום לבוגרים בגילאי 30-70 אז כל מי שחובב צילום בנייד, בקרוב הפרטים!

כתיבת תגובה