סוף סוף פגשתי את מלכת ירושלים!

You are currently viewing סוף סוף פגשתי את מלכת ירושלים!

ירדתי מהרכב הסעות שהקפיץ אותי מתל אביב לירושלים יחד עם ג’סיקה כהן -מנהלת הרשתות החברתיות, גלית קידר, טל (טלטול) לביא ודנה גלבוע, בלוגריות מוכשרות במיוחד ומסקרות טיולים מושבעות כמוני, ויחד נחתנו בתחנה הראשונה שלנו במשלחת הבלוגריות הזו, הגענו הביתה למתחם “FEEL BEIT” השייך למוסד התרבותי “מקודשת” ובפתח עמדה וחיכתה לנו מחייכת, המארחת הרשמית שלנו, אחת והיחידה, דנה חפצדי הידועה גם בכינוי “מלכת ירושלים”!

מודה שהכרתי את דנה חפצדי בעיקר מאחורי הקלעים ושמעתי עליה רבות וטובות, ולשמחתי כל מה שנאמר היה מדויק ואפילו יותר מזה. מלכת ירושלים בהחלט ראויה לכתר שלה, כיון שהיא הצליחה לעשות עבורי שני דברים עיקריים: קודם כל היא הצליחה להקסים אותי בחום ובשמחה שלה, בנדיבות ובאלגנטיות שבה היא מכניסה אורחים ודואגת לפרטים הכי קטנים, כאילו אלוהים נמצא בכל מקום אבל מקבל אורחים רק שמה. ושנית כל, היא הצליחה לחדש לי את ירושלים אחרי שחשבתי שכבר הכרתי בה הכול! וזו נקודת זכות אדירה.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דנה-חפצדי2.jpg
דנה חפצדי הבלוגרית והמארחת הנהדרת

דנה חפצדי בשיתוף פעולה עם עטרה שניצר, מנהלת אירועי תרבות בינלאומיים, הזמינה נבחרת של בלוגרים ובלוגריות איכותית במיוחד לבוא ולטעום מפסטיבל האור של ירושלים שהיה לאחד מפורצי הדרך הראשונים בהחזרת התרבות והבילוי בחזרה בימי הקורונה אחרי הסגר השלישי וירושלים אכן עשתה זאת בצורה אחראית ומותאמת הנחיות ועדין הצליחה לשמור באופן מפתיע על רמה גבוהה של אומנות מקורית והנאה צרופה.

משלחת הבלוגרים של ישראל הגיעה לטעום מהעיר הגדולה

איך היא הצליחה במקום שאחרים כשלו או פשוט לא ניסו? איך ירושלים הצליחה להיות אור לא רק לערים אחרות בישראל אלא גם “אור לגויים” מבחינת פסטיבל איכותי שהפך לפורמט שמדינות וערי בירה נוספות חוקרות ומעתיקות אותו תוך כדי כתיבת מילים אלו… את כל הסיפור מאחורי הקלעים של הפסטיבל המיוחד הזה נגלה לכם עכשיו, כי למה שרק אנחנו נהנה ונשאיר אתכם בחושך?!

תפעילו פנסים ובואו אחרי…

רוצים עוד זמן איכות איתי?

מוזמנים להכנס לדף שלי DANA TIME ולגלות המלצות חמות למקומות ואנשים שבתקופת הקורונה המציאו עצמם מחדש ויצרו שירותים ומוצרים חדשים וייחודיים שכדאי לכם גם להכיר. וגם לראות עוד סרטונים מאחורי הקלעים של הביקור הירושלמי שלי?- בקרו אותי באינסטגרם שלי ותהנו מהתמונות הכי יפות בעיניים!


קישורים ותיוגים:

אתר הפסטיבל ירושלים בעקבות האור

מתחם “FEEL BEIT” השייך למוסד התרבותי “מקודשת

המסעדות המעולות של ירושלים ביניהם: ג’קו, קולולוש, אנג’ליקה ומיימוניס

בלוגרי טיולים מומלצים- גלית קידר, טל (טלטול) לביא, דנה גלבוע, דנה חפצדי, Orwa Younis, ELaa Mahamid, DANA TIME, Destino Israel, Shenhav Paz Amir, Iris Svinik Carasso, Naama Drori Hochstein, Naama Drori Hochstein, אינגה מיכאלי ועוד

iTravelJerusalem‎‏

Gil Teichman‎‏

עיריית ירושלים‏ 

FOLLOW THE LIGHTS jERUSALEM!– Discover Jerusalem in our amazing Follow the Lights LIVE Event✨

כתיבת תגובה