פרק 5 -מה לעשות בזול עם הילדים בחופש הגדול בעידן קורונה?-לקפוץ לעמק חפר!

You are currently viewing פרק 5 -מה לעשות בזול עם הילדים בחופש הגדול בעידן קורונה?-לקפוץ לעמק חפר!

בחודש יוני 2020 יצאתי כחלק ממשלחת של כ-19 בלוגרים ובלוגריות מתחומי עניין שונים לסיקור והכרות, במועצה אזורית עמק חפר. זו היתה הזדמנות לאיוורור בשבילנו במיוחד בתקופה זו, וגם הזדמנות לתמוך ולקדם את התיירות המקומית שלנו בישראל בתקופה בה השמיים סגורים, וחשוב לקדם ולפרגן לעסקים מקומיים.

מצרפת בסרטון הבא הצצה מהסיור שלנו דרך נקודות המבט של המצלמה שלי ומזמינה אתכם להנות מהרשמים, התמונות, הסיפורים והחוויות שניסיתי לתקצר כאן ואביא בהרחבה בפוסטים הבאים בבלוג שלי “זמן איכות”- www.danatime.com ובדף הפיסבוק –DANA TIME

תהנו, תפרגנו ותשאירו תגובות או שאלות ואשתדל להנות בהקדם ולצרף קישורים והמלצות.


תחנה 1- משק הלברכט

משק הלברכט, פנינה של מקום, רחוק מההמולה של העיר מחכה לכם אי בודד של טבע, שלווה ושקט. במקום ניתן לתאם סדנאות גינות ירק למשפחות, להזמין מראש סלי פיקניק לזוגות תחת עצי פרי וגפנים וסביב ערסלים ושולחנות פיקניק שרק מחכים לכם…

הצצה למשק הלברכט המצוין- דפדפו עם החיצים בצידי התמונה

להנות ולרכוש במקום מחנות המעדנייה המלאה ריבות, שמן זית, דבש טרי, ועוד מוצרים נפלאים מלאי כל טוב של תוצרת מקומית מהמשק ואנשי עמק חפר… והכל באווירה לימודית מרתקת לאנשים עירוניים כמוני, שיפתחו בפניכם אופקים בנושא קיימות, אקולוגיה, קומפוסט, תהליכי יצירת דבש ואפילו תבינו למה הדבורה כל כך חשובה לחיינו??!! ועוד… בקיצור, תציצו בסרטון ותראו איך באנו להכיר ונשארנו עם טעם של עוד…בטוח יגרום לכם לבוא!

הצצה למשלחת כתבי הבלוגים לעמק חפר

תחנה 2- סיקורה- SEAKURA

Seakura, חוות סיקורה– חווה אקולוגית לגידול אצות הים על היבשה. תמצאו כאן מרכז מבקרים לגדולים וקטנים שמסביר על תהליך גידול האצות, בנוסף יש הזדמנות לטעימות עם שלל מוצרים קולינריים וקוסמטיים מאצת אולווה אורגנית, ולמידה על הסופר פוד הזה שעוד ישנה את העולם…מודה היה מרתק ומדהים שזה כחול לבן!

אצות!

למה? 1. מצויינות לעיכול – ומגנות על המעי והקיבה ושומרות על איזון אינזימים בגוף. 2. עושות רק טוב לתאבון – הן מלאות בסיבים המסייעים לשמירה על רמת סוכר מאוזנת בדם שיוצרת תחושת שובע. הן גם עוזרות לספוג כמו שצריך את החומרים המזינים של הארוחות. 3. *משפרות יחסי אישות ופוריות*- עשירות במינרל בשם מנגן, שמגביר את החשק המיני אצל שני המינים. יש בהן שפע של ויטמין B2 שמקל על התופעות ההורמונליות של גיל המעבר אצל נשים. ויטמין E שמגדיל את ספירת הזרע אצל גברים. 4. *שומרות על עור הפנים*- הן מלאות ויטמינים, חומצות אמינו ואנטי אוקסידנטים שמסייעים בהגנה ושיקום העור. 5. *מעודדות צמיחה של עור בריא*- הן עשירות בברזל ואבץ שמסייעים לבניית שיער. סידן וויטמינים A ו-C הנדרשים לבנייתו ושמירה עליו. גולת הכותרת, אומגה 3 שממריצה צמיחת שיער. 6. *מחזקות את המערכת החיסונית*- לאצות יש השפעה אנטיבקטריאלית, אנטי ויראלית ואף מפחיתות את הסיכון לסרטן. 7. *עשירות ביוד*- היוד הוא קריטי לבלוטת התריס, שתפקיד לא תקין שלה מוביל לחולשה, כולסטרול גבוה ושאר ירקות…בקיצור… 🤣 רוצו לאכול סושי לצהריים 💚

מתוך קבוצת “אתגר ה- 100” של שושי זדה- https://www.facebook.com/shoshi.shirn

“חקלאות ימית של אצות למאכל קיימת כבר אלפי שנים, במיוחד במזרח הרחוק, שם אצות ים נחשבות למזון בסיסי הכלול כמעט בכל תבשיל. אך במרבית המקרים, מדובר בחקלאות ברמה הבסיסית ביותר, בה אוספים את האצות הגדלות בים, מייבשים, בדרך כלל, ואורזים בקופסה. חברת סיקורה פיתחה בישראל חקלאות ימית בת קיימא, בתחום המתפתח של גידול אצות. בחברה עובדים ביולוגיים ימיים ואנשי טכנולוגיה, היוצרים יחד את החווה הייחודית הזו על כל המשתמע, ושמים דגש על מחקר ביולוגי יחד עם גידול אצות למכירה”

מתוך אתר חוות אצות סיקורה

בעמוד הבא מחכות לכם המלצות חמות על גלריית אומנות טרנדית ומשוגעת שהצליחה להיות אלטרנטיבה בעמק לאומנות בתל באביב, וגם מסעדה של שני אחים ארגנטינאים שתגרום לכם לזרוק כוכבים לים!, לא הבנתם?, כנסו לעמוד הבא ממש כאן!

כתיבת תגובה