פסטיבל ״ירושלים בעקבות האור״- התגעגעתי!

You are currently viewing פסטיבל ״ירושלים בעקבות האור״- התגעגעתי!
דנה סתוי בעלת הבלוג זמן איכות בפסטיבל ירושלים בעקבות האור

פסטיבל “ירושלים בעקבות האור” החל ב-21.2 עם ההגעה שלי כחלק ממשלחת בלוגרים מגניבה בהובלת דנה חפצדי- מלכת ירושלים, לטעימות ראשונות לפני האירוע הגדול לציבור, (קצת כמו שזוג וההורים מגיעים לטעימות לפני חתונה:), זו היתה בהחלט הזדמנות מיוחדת לעלות את ירושלים על ראש שמחתנו. משהו בהתרגשות הזו היה כנה גם מצידה של העיר וגם מצד כל האנשים שבאו לחגוג בה ואנחנו ביניהם

כי כולנו השנה אותגרנו מבחינת היכולת להנות מאירועים וטיולים תוך כדי מגבלות קורונה עד שכמעט איבדנו את השמחה שבדברים הפשוטים, כמו לעבור בין נופים משתנים שהם לא ארבעת קירות הבית שלנו, להקשיב למוזיקה, לראות אומנות חיה, להתפלא ולהתרשם מיצירות מקוריות שיש בפסטיבל הזה בשפע.


ירושלים מצליחה לרגש ולחדש לי בכל פעם מחדש!

וגם להתרגש מאתרים כמו מגדל דוד וטיילת ארמון הנציב למשל, שגורמים לנו להרגיש שיש בהם קדושה וגורמים ללב שלנו להחסיר פעימה. ולא שכחנו את האוכל של ירושלים שרק הוא בפני עצמו אטרקציה ברוכה, כי כל ביס מביא לנו חוויה קולינרית, מעורב ירושלמי של תבלינים ושל השפעות בין מזרח ומערב שאין לתל אביב למרות שהיא מאד מנסה…

ושכל עליה לירושלים גורמת לנו קודם כל לבחור את המסעדה לאכול בה או את הדוכן שנאסוף ממנו אוכל הביתה כדי שגם להם יהיה קצת ירושלים לעצמם!:) ופה בפסטיבל הזה זכינו לטעום מכמה מסעדות שהדהימו אותנו בקולינריה שלהם וגם לגלות מארז שמגיע ממחנה יהודה וכולו תוצרת משובחת בקופסה.


אז אתם מתחילים כבר להרים גבה ולחשוב, איך הצלחנו לטייל בכל ירושלים וגם לאכול ממסעדות שוות וכל זה בלי לעבור על הנחיות הקורונה?!

בא לכם תקציר?- כנסו לסרטון המאיר שלי – דנה סתוי בעלת הבלוג “זמן איכות”

למי שמחפש תקציר, מוזמנים לצפות בסרטון הבא… ואז להכנס ולשוטט באתר הפסטיבל “ירושלים בעקבות האור” שגם מותאם לעברית , אנגלית וערבית ויש בו את מסלול התחנות וגם פירוט והסבר באודיו על כל תחנה להשמיע לעצמכם או לילדים.

מתוך אתר של הפסטיבל- www.followthelights.org.il

ואם הסתבכתם עם האתר והייתם רוצים הסבר איך להשתמש בו נכון יותר?, על מה לפסוח ומה מאסט ואסור לפספס?! במיוחד בשביל זה יצרתי עבורכם מדריך קצר לאתר הפסטיבל עם 3 המלצות זהב שחוויתי בעצמי בפסטיבל, קישורים למסעדות הכי שוות לטייק אווי, וגם הדרכה לגבי שני חידושים דיגיטליים שיהיה לכם כיף לעשות יחד במהלך הפסטיבל וישאיר לכם מזכרת מגניבה וגם טיפה ישדרג את הפרסומים שלכם באינסטוש או בפייסבוק!!

אז כנסו לפה וכבר מחכה לשמוע איך היה לכם בתגובות למטה!

ולסיכום מתוך החוויה האישית שלי בינתיים,

מודה, התגעגעתי לירושלים! מרגיש שלא הייתי שם שנה פלוס עם כל הקורונה וההגבלות וזה הזכיר לי שגם אם “ליבי במזרח ואני בסוף מערב” עדין יש דרכים לחזור אליה ככול שהגעגוע מציף. כמו שהתגעגענו לסבא וסבתא בסגרים, או לארוחות חג יחד וקידוש בשבת, כמו שהתגעגענו לנתב”ג באותה עוצמה שמתגעגעים לאהוב או אהובה מעבר לים, (ככה עם טיפה שקופה של מאיר אריאל:), ואפילו כמו שהתגעגענו לעבודה ולפקקים באילון (טוב עד כאו אני מודה וחוזרת בי!) וגם יש בינינו ילדים וסטודנטים שהתגעגעו אפילו לבית ספר (באמת ימות המשיח הגיעו וזו עוד סיבה לעלות לבירה!:) ככה התגעגעתי לטייל בירושלים ושמחתי על ההזדמנות שהפסטיבל הזה העניק לי לשוב אליה בחזרה.

ואולי זה סימן, לכולנו עם סגירת שנה לקורונה ששיבשה את כולנו מפורים שעבר, שאולי דווקא האור שיוצא מירושלים, מאיר על יום חדש לכולנו … כמו ששלום חנוך נוהג לומר: “תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר!” אז נקווה שזהו אכן שחר של יום חדש.

דנה סתוי- בעלת הבלוג “זמן איכות”


קישורים ותיוגים:

אתר הפסטיבל ירושלים בעקבות האור

מתחם “FEEL BEIT” השייך למוסד התרבותי “מקודשת

המסעדות המעולות של ירושלים ביניהם: ג’קו, קולולוש, אנג’ליקה ומיימוניס

רוצים עוד זמן איכות איתי?

מוזמנים להכנס לדף שלי DANA TIME ולגלות המלצות חמות למקומות ואנשים שבתקופת הקורונה המציאו עצמם מחדש ויצרו שירותים ומוצרים חדשים וייחודיים שכדאי לכם גם להכיר. וגם לראות עוד סרטונים מאחורי הקלעים של הביקור הירושלמי שלי?- בקרו אותי באינסטגרם שלי ותהנו מהתמונות הכי יפות בעיניים!

כתיבת תגובה