פרק 80 – מסיבת מחזור וירטואלית, ישראל

You are currently viewing פרק 80 – מסיבת מחזור וירטואלית, ישראל

פרק 80 – יונית צוק,הבלוגריסטית, ישראל

קבלו את ה-שאלון בפעם ה-80 והאחרון חביב לפרויקט המיוחד הזה והפעם עונה עליו, האחת והיחידה, יונית צוק, הבלוגריסטית ו”בסיס האם” של כותבות בלוגים ופרלמנטריות רבות…

ומקור ההשראה שלי גם, תוצרת הארץ, כחול- לבן:

דנה סתוי ויונית צוק מתוך כנס בלוגריות שיונית הפיקה

1.היכן את בעולם כרגע?-

בעיקר בדיגיטל. גרה בכפר סבא ועובדת מהמשרד הביתי שלי, אחרי שהקורונה גרמה לי להבין שאפשר לוותר על המשרד בחוץ ולעשות פגישות וסדנאות עם הלקוחות שלי באמצעות הזום. 

מתבאסת שבמקום לטייל בעולם כמו שתכננתי בחצי השנה האחרונה, נתקענו בארץ, אבל זה נתן לי, מצד שני, זמן ואנרגיה להעמיק שירותים ומוצרים של העסק שלי.

בעקבות הקורונה הבנתי שאני צריכה משרד בבית ולכן עשינו צעד של מעבר דירה למקום שמתאים לצרכים שהשתנו.

מתוך דף הבית של יונית צוק הבלוגריסטית

מוזמנים לעקוב אחרי התכנים, הפודקאסט, והקורסים של יונית צוק גם כאן:

האתר שלי- הבלוגריסטית“-  www.blogeristit.com

דף הפייסבוק-” צוק יונית – הבלוגריסטית” https://www.facebook.com/Blogeristit

הפודקאסטhttps://anchor.fm/yonit-tzuk

דף האינסטגרם- https://www.instagram.com/blogeristit/

2. מה מצב הקורונה בעולמך?

המגדלור הוא מצרך חיוני ולכן הוא עבד במשך כל התקופה הזאת בבי”ח ואני עבדתי בעסק הדיגיטלי שלי. ראיתי את המצוקה של בעלי עסקים בשל אי יכולת לתקדר עם הלקוחות ללא נכסים דיגיטליים ולכן פתחתי את הקבוצה הסודית שזאת. קבוצת למידה שמיועדת לעסקים, ושם יש שיעורים שקשורים למה זה עסק דיגיטלי ואיך עושים כזה.

הקורונה גרמה לנו לעצב גדול על טיסות שבוטלו וכנסים שהינו אמורים להיות בהם בחו”ל שנדחו למועד לא ידוע וגם הסגר ללא המשפחה המורחבת היה ממש קשה. אני אופטימית שנעבור את התקופה הזאת ומודה על האפשרות לעבוד בדיגיטל.

זאת תקופה לא פשוטה בכלל לבנות שלי בנות 11 ו 9, הן מרגישות חוסר בטחון, אי ודאות וגעגוע מאוד גדול לשגרת בית הספר וחברות. אני משתדלת להפגיש אותן עם חברות אבל זה לא פשוט. עכשיו הן נהנות בקייטנת סבוש סבתוש ואין לי מספיק מילים לכתוב עד כמה יש לנו מזל שיש אותם בחיים שלנו.

3. איך את מעבירה את זמנך הפנוי?-

אין לי זמן פנוי האמת כי אני דואגת למלא אותו בלימודים. אני מאוד אוהבת להעשיר את עצמי בידע שקשור לעסק וגם שלא ולכן אני סאקרית של ספרים, קורסים דיגיטליים ופודקאסטים שמהם אני לומדת.

ה”גילטי פלזר” שלי זה ספר טוב במיטה בסוף יום. ובסיום אחד כזה אני נהנית להמליץ בסטורי שלי באינסטגרם עליו.

מתוך דף הפייסבוק של הבלוגריסטית

כמו כן בקורונה מת לנו הכלב הישיש, מה שצפינו שיקרה אבל זה היה ממש קשה ולאחר חודשיים אימצנו כלבה מתוקה בשם פרידה שהיא מעסיקה אותנו המון.

אני מקפידה בכל יום לשבת לפחות עשר דקות עם המגדלור בגינה, יחד עם כוס יין או קפה טוב לשיחה של ביחדנס.

4. יש לך המלצות לדברים מיוחדים שכדאי לצפות או לעקוב בתקופה הזו?-

אני בעיקר לא רואה חדשות ולא נכנסת לווינט וכשיש שיח מתלהם בפייסבוק אני מתנתקת ונכנסת לבועה שלי.

צילמה אביטל אנגל
מתוך אתר הבלוגריסטית

5. יש לך איזה מסר לתקופת הקורונה שהיית רוצה להעביר ובכלל לכל מי שקוראים שורות אלה?-

המסר שלי שהתקופה הנוכחית היא מאתגרת מאוד אבל זה לא הזמן להיות קפואים או בשוק, צאו מזה ותתחילו לעשות משהו. התנועה מביאה תנועה ובסופו של דבר התקופה הזאת תחלוף או תהפוך לשגרה, אז מי שתקוע ולא עושה, שיקח עזרה שתוציא אותו מהקיפאון, כי בסוף נסתכל על המצב הזה לאחור ונצטרך לתת את הדין של “מה עשיתי בתקופה הזאת ואיך ניצלתי אותה לטובתי?!”

יונית צוק

ובעמוד הבא יחכו לכם הסיפורים המרתקים של קהילת הבלוגריסטיות של יונית צוק – הפרלמנט 2015-2016 עם סיכומים מרגשים ועם מסרים מדויקים ישר ללב שלכם:

כתיבת תגובה